plastflasker??
Fra : Jette

Dato : 23-10-05 15:53

Hej. Vi skal bruge plastflasker i 50 ml, 250 ml, 500 ml. Gerne lidt smarte
og med blåt låg. Er der nogle, der kender et firma, der er rimeligt i pris,
helst på Sjælland? Vi skal bruge 300 af hver til at starte med. vh. Jette

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 24-10-05 10:55

Jette wrote:
> [...]
> smarte og med blåt låg. Er der nogle, der kender et firma, der er
> rimeligt i pris, helst på Sjælland? Vi skal bruge 300 af hver til at

Husk Google er din ven

Efter 30 sek. søgning på Google:

http://soeg.jubii.dk/indeks/Fagregistret/Industrien/Gummi_Plastindustri/ProducenterAfPlastemballage/

og der er helt sikkert mange flere muligheder. i Goggle under
plastemballage.
Karsten H. Jensen

Fra : Jette

Dato : 24-10-05 15:50

Tak Karsten. Jeg har tidligere søgt på Google, men plastemballage er et
meget vidt begreb, så det tager utrooooolig lang tid at komme igennem, idet
der er mange blindgyder. Jeg håbede der var sådan noget mere centralt, hvor
man kunne søge på det enkelte produkt, men nu kender jeg da fagregistret.
vh. Jette

Fra : BJ

Dato : 24-10-05 16:19

"Jette" <sussex25@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg håbede der var sådan noget mere centralt, hvor man kunne søge på det
> enkelte produkt, men nu kender jeg da fagregistret.

Jeg kan anbefale denne leverandør:

http://www.grathwol.dk/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 24-10-05 22:47

BJ wrote:
> "Jette" <sussex25@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Er bl.a. distibutør for Rosti
Karsten H. Jensen

Fra : Allan Soerensen

Dato : 24-10-05 16:33

> [...]
> idet der er mange blindgyder. Jeg håbede der var sådan noget mere
> centralt, hvor man kunne søge på det enkelte produkt, men nu kender jeg da

Næste gang kan du evt. prøve på www.krak.dk
Du indtaster bare den varer du leder efter i feltet "Søgeord".

En søgning på "plastflasker" giver f.eks. navnet på 7 virksomheder.

Fra : BJ

Dato : 24-10-05 16:50

"Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Næste gang kan du evt. prøve på www.krak.dk
> Du indtaster bare den varer du leder efter i feltet "Søgeord".
>
> En søgning på "plastflasker" giver f.eks. navnet på 7 virksomheder.

Er det modsat dk.forbruger ikke velset at give positive referencer i denne
NG..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Allan Soerensen

Dato : 24-10-05 21:26

> "Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Er det modsat dk.forbruger ikke velset at give positive referencer i denne
> NG..?

Øh, hvad mener du?

Fra : BJ

Dato : 24-10-05 21:33

"Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Øh, hvad mener du?

Sikkert noget forkert, men jeg synes blot du manglende en reference til en
flaskebiks.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Allan Soerensen

Dato : 24-10-05 21:39

> "Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Sikkert noget forkert, men jeg synes blot du manglende en reference til en
> flaskebiks.

Jeg gav blot Jette et tip til hvordan hun næste gang selv kan finde frem til
en leverandør af produkt-X
Jeg anvender ikke selv plastflasker, så det vil ikke være rigtigt at jeg
begynder at anbefale den ene leverandør frem for den anden.