Andet multimedie
bentjuul 3670
"Hello, Dawn!" sikret måde boot afsnit
Fra : look and see

Dato : 23-10-05 16:07

Indeværende er den "Hello, Dawn!" sikret måde boot afsnit hos ikke bios
opringninger. Det er skrevet i 32 bit symbolsk maskinsprog , og bruger den
640X480X16 grafikmodus.

Efter udfører den mindst fem sand måde instruks krævede hen til postere
sikret måde , den diskette motor er vendte ned af , den grafikmodus er
forandrede , den raster er ryddet , og den beboer rom skrifttype er placeret
og plejede optage "Hello, Dawn!" hen til den raster. Presse hvilken som
helst nøglen hen til genstarte den Datamaskine.

Ikke bios opringninger er anvendte nogen sinde. Den kode er optimeret nemlig
en Indestængt lag apparat (ikke ophold nemlig inddata/arbejdsydelse
instruks), benytter bare den 80386 ordresæt.

Den billed fil kan bruges nemlig benævnt hen til skabe en MB diskette
emulering brugelig til opstart Cd , skrevet direkte hen til en diskette ,
eller opstille af Bochs.

Den boot afsnit billed findes henne ved
http://mikegonta.com/HelloDawn/BOOTIMG.BIN

Mike Gonta
look and see - many look but few see

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-10-05 17:09

look and see skrev:

>Indeværende er den "Hello, Dawn!" sikret måde boot afsnit hos ikke bios
>opringninger. Det er skrevet i 32 bit symbolsk maskinsprog , og bruger den
>640X480X16 grafikmodus.

Jeg kan ikke se relevansen til news:dk.edb.grafik, hvor det
drejer sig om billedbehandling på computer, så hvorfor poste i
denne gruppe?
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 23-10-05 17:47

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Jeg kan ikke se relevansen til news:dk.edb.grafik, hvor det
> drejer sig om billedbehandling på computer, så hvorfor poste i
> denne gruppe?

LOL en spammer der har brugt babelfish for at spamme nyhedsgruppen!
mega grineren! men også sørgeligt!

Claus

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-10-05 17:14

"look and see" <mikegonta@hotmail.com> crashed Echelon writing

<snip det hele, da jeg vil svare for hele teksten>

A hva for en fisk?!

--
Bjarke Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-05 18:50

look and see wrote:
> [...]
>
> Den billed fil kan bruges nemlig benævnt hen til skabe en MB diskette
> emulering brugelig til opstart Cd , skrevet direkte hen til en diskette ,

hvis google har fået ekngelsk -> dansk oversættelse så skal de godt nok
arbejde noget på den, der var ikke meget der gav mening i den post der.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : P@plo

Dato : 26-10-05 09:27

look and see wrote to everybody in dk.edb.hardware :

> Presse hvilken som
> helst nøglen hen

Genialt...! :)
/Pablo