gamermus til venstrehåndet?
Fra : søren

Dato : 23-10-05 14:06

Hej Ng

Kender i til en god gamermus/allroundmus til en venstrehåndet?. Jeg leder
efter en trådløs, gerne med oplader og den skal selvfølgelig være
hurtig/præsis.

mvh Søren

Fra : Da Man

Dato : 24-10-05 17:57

søren skrev i en meddelelse
> Hej Ng
>
> Kender i til en god gamermus/allroundmus til en venstrehåndet?. Jeg leder
> efter en trådløs, gerne med oplader og den skal selvfølgelig være
> hurtig/præsis.

Altså, gamermus og trådløs hænger ikke sammen, så prøv en Razer fx
Diamondback Magma:

Den er symmetrisk, er meget hurtig og præcis. Desuden kan man programmere
knapperne.
Mvh.

Fra : søren

Dato : 26-10-05 15:52

> Altså, gamermus og trådløs hænger ikke sammen, så prøv en Razer fx
> Diamondback Magma:
>
> Den er symmetrisk, er meget hurtig og præcis. Desuden kan man programmere
> knapperne.
> Mvh.
>Ved godt det ikke hænger helt sammen, jeg er ikke hardcore gamer, derfor
>ville jeg gerne gå lidt på kompromis med gamerdelen og få en trådløs mus
>istedet men det kan da godt være jeg ender med razer(har luret lidt på den
>i forvejen men havde håbet på en uden ledning).

tak for svaret mvh Søren