Linjeskift i Nyhedsscript
Fra : Tobias

Dato : 23-10-05 10:48

Hej.....

Har lidt problemer med linjeskift i mit nyhedsscript.

Scriptet fungerer således at man logger ind og indtaster en nyhed, som så
bliver gemt i et teksdokument, hvis indhold vises på nyhedssiden.
Men når jeg laver linjeskift under indtastningen (trykker enter) fremgår
linjeskiftet ikke i tekstdokumentet og derfor heller ikke på nyhedssiden.
Hvordan får jeg linjeskiftet til at blive registreret i tekstdokumentet, så
det kan vises korrekt på nyhedssiden ?

Er det noget i hurtigt kan overskue, eller skal jeg til copy-paste de
forskellige koder... ?

På Forhånd Tak For Hjælpen
VH Tobias

Fra : bonfils

Dato : 23-10-05 11:29

"Tobias" <xtobias@xkraes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så det kan vises korrekt på nyhedssiden ?
>
> Er det noget i hurtigt kan overskue, eller skal jeg til copy-paste de

Det er så let som:
http://www.php.net/manual/en/function.nl2br.php

--
bonfils