toiletvæske med ringe virkning
Fra : Flemming

Dato : 22-10-05 21:25

Jeg bruger som alle andre Aqua kemi, det er vel det eneste som kan fås?
men jeg synes ikke at det tager lugten særligt godt og ikke opløser
ordentligt

I Sverige ( for 10 år siden) kan jeg huske at vi i en hyttes tørkloset
brugte en væske som eliminerede lugten totalt
-Det var effektivt!!!

Er der mon i mellemtiden kommet miljøregler som gør at vi skal døjes med
lugten, pga dårlige væsker?

Håber at i er med på noget lokumsskriveri
Vh Flemming

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 23-10-05 00:57

"Flemming" <no@spam.dk> wrote in message
> [...]
> lugten, pga dårlige væsker?
>
> Håber at i er med på noget lokumsskriveri

Hej Flemming.

Du har ganske ret. Thetford Aqua Kem Green er ret ringe, især ved høje
temperaturer.

Men - Thetford laver også en blå toiletvædske, som er mere effektiv. Den kan
købes i udlandet, f.eks i Østrig.

Fra : Steen Larsen

Dato : 23-10-05 08:18

Erik M. Nielsen wrote:

> Du har ganske ret. Thetford Aqua Kem Green er ret ringe, især ved høje
> temperaturer.
>
> Men - Thetford laver også en blå toiletvædske, som er mere effektiv.
> Den kan købes i udlandet, f.eks i Østrig.

Hej Erik

Den kan også købes herhjemme
http://butik.hks-camping.dk/product_info.php?cPath=298_210_399&products_id=261&osCsid=3ef43150e2f3f5f7f9d505ff8e3dcecf

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Tommy Hansen

Dato : 23-10-05 08:36

"Erik M. Nielsen" <genealogiSPAMFILTER@antispam.dk> skrev i en meddelelse

Klip>
> Men - Thetford laver også en blå toiletvædske, som er mere effektiv. Den
> kan købes i udlandet, f.eks i Østrig.

Ellers hos http://www.billigcamping.dk

Mvh. Tommy

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-10-05 05:30

"Flemming" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger som alle andre Aqua kemi, det er vel det eneste som kan fås?
> men jeg synes ikke at det tager lugten særligt godt og ikke opløser
> ordentligt

Du bruger den grønne?

Brug den blå, den er bedre.

--
Per, Esbjerg

Fra : Bjarne

Dato : 23-10-05 08:33

In article <rex6f.3325$9o.3242@news.get2net.dk>,
   "Flemming" <no@spam.dk> writes:
> Jeg bruger som alle andre Aqua kemi, det er vel det eneste som kan fås?

Prøv at kigge på nogle af de andre hylder i camping butikkerne.
Nogle gange skal man bukke sig lidt, men der findes så sandelig andre
producenter end Thetford.

Vi kunne helle ikke holde lugten af Thetford ud og bruger idag noget
fra Flamma. Virker glimrende, lugter ikke og er meget billigere.

mvh,
Bjarne

Fra : Tommy Hansen

Dato : 23-10-05 20:04

"Bjarne" <bjb@INGENSPAMc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Vi kunne helle ikke holde lugten af Thetford ud og bruger idag noget
> fra Flamma. Virker glimrende, lugter ikke og er meget billigere.

Hvis du havde prøvet Thetford Blue ville du ikke anbefale andet.

Jeg har også prøvet mange forskellige alternativer, men har ikke fundet
noget så drøjt og effektiv som Thetfords den blå. Den kan så absolut ikke
sammenlignes med den grønne, som stinker af H til og som ikke er særlig
effektiv.
Den blå bruges også af turistbusser på grund af sin effektivitet og drøjde.

/Tommy