Andet multimedie
bentjuul 3670
søger noder ?
Fra : jeanette

Dato : 22-10-05 11:11

hejsa
jeg søger noget specielt som et brugbart billede til et topbanner det skal
være sådan et node hæfte/bog der står åben og kun et udsnit af den men tæt
på hvis i forstår det skal bruge til en side vedr musik magasin

hjæælp mig og det skal være lovligt jeg jeg vil IKKE ha stjålne billeder fra
nettet ellers er det jo nemt nok at finde....

jeanette

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 22-10-05 18:48

"jeanette" <jeanette@FJERNnetsolv.dk> skrev i en meddelelse
[KLIP]
> hjæælp mig og det skal være lovligt jeg jeg vil IKKE ha stjålne billeder
> fra
> nettet ellers er det jo nemt nok at finde....

Du kunne prøve at søge på google, finder du et godt billede, kunne du skrive
og spørge vedkommende der har det om du må bruge det. Koster ikke noget at
spørge

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Ricko.

Dato : 23-10-05 05:02

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969@hotmailNOMORESPAM.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Du kunne prøve at søge på google, finder du et godt billede, kunne du
> skrive og spørge vedkommende der har det om du må bruge det. Koster ikke
Eller finde en bog som clipart og så selv sætte noderne ind