Hjælp til Maine Coon grooming...
Fra : Sidsel

Dato : 21-10-05 22:26

Hej Gruppe,

jeg søger en som ville være villig til at hjælpe mig med at lære hvordan
man bedst muligt groomer en maine coon op til en udstilling.

Du skal helst bo i Aalborg eller omegn, da jeg ikke har bil og kun kan
komme rundt med bus...

Tips og tricks til udstilling generelt modtages også med kyshånd! :)

- Sidsel

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 21-10-05 22:39

On Fri, 21 Oct 2005 23:25:51 +0200, Sidsel <sidsel@midgaardskatte.dk>
wrote:

> [...]
>komme rundt med bus...
>
>Tips og tricks til udstilling generelt modtages også med kyshånd! :)

Hej Sidsel
http://www.kattefrisoer.dk/forside.htm

Fra : Sidsel

Dato : 21-10-05 23:13

Camilla Sabroe wrote:
> Hej Sidsel
> http://www.kattefrisoer.dk/forside.htm

Mjow... jeg skal gerne indrømme at 350 kr + ca 500 kr for kørsel ikke er
noget jeg lige har, i forvejen er turen på udstilling en pebret
fornøjelse på en SU... :/

Jeg ledte nok mere efter en venlig sjæl der kunne se gennem fingrene med
at vi muligvis blev konkurrenter på udstillingen i Hjallerup og
alligevel ville give nogle fif.

Men tak for linket :) Der er ingen tvivl om at hun er dygtig, jeg er
vildt imponeret af før og efter billederne.

- Sidsel

Fra : Camilla Baird

Dato : 21-10-05 23:36

Sidsel wrote:

> [...]
>
> Men tak for linket :) Der er ingen tvivl om at hun er dygtig, jeg er
> vildt imponeret af før og efter billederne.

Kan "jeres" opdrætter ikke være behjælpelig?
mvh Camilla

Fra : Sidsel

Dato : 21-10-05 23:55

Camilla Baird wrote:
> Kan "jeres" opdrætter ikke være behjælpelig?
> mvh Camilla

Vi har faktisk ikke spurgt hende, jeg har kigget en smule online og
fandt godt nok en guide, men det lyder lidt voldsomt at vaske sin kat i
eddike, håndrens og uldvaskemiddel... :s
(http://www.coonyham.com/grooming.html)
- Jeg skal indrømme at jeg havde overvejet om det var en joke at bade
sit dyr i den slags... men umiddelbart ser det skræmmende alvorligt ud...

Jeg vil prøve at kontakte opdrætteren i løbet af weekenden. :)

- Sidsel