Hercules Prophet 2 MX 400
Fra : Klaus

Dato : 21-10-05 10:53

Hvilken driver er det nu at jeg skal bruge til ovennævnte grafikkort?

Kortet er nok en 5-7 år gammelt

Fra : Vagn Christiansen

Dato : 22-10-05 07:08

"Klaus" <klaus@danbonet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken driver er det nu at jeg skal bruge til ovennævnte grafikkort?
>
> Kortet er nok en 5-7 år gammelt

> Den har indtil videre sparet mig for at få 2692 spam-mails.
> Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk

Du skal nok et smut ind på Hercules hjemmeside.
se nedenstående

http://ts.hercules.com/eng/index.php?pg=files_faq

Vagn Christiansen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 22-10-05 15:51

Vagn Christiansen wrote:
> Du skal nok et smut ind på Hercules hjemmeside.
> se nedenstående
>
> http://ts.hercules.com/eng/index.php?pg=files_faq

Jeg ville vælge Nvidias driver:
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp