Danløn
Fra : Not-my-mail@do-not-u~

Dato : 21-10-05 10:27

Hej.

Er der nogen der har erfaring med DanLøn?
Er det et godt produkt de leverer eller skal jeg søge efter en anden
leverandør.

Mvh.

Morten

Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 21-10-05 11:03

> Er der nogen der har erfaring med DanLøn?
> Er det et godt produkt de leverer eller skal jeg søge efter en anden
> leverandør.

Dataløn kan virke omstændigt da du kan lave alt omkring løn. Er det mere
lige-ud-af-landevejen løn så tag et kig på www.danløn.dk

Intet gebyr for at starte og 15 kr. pr. lønseddel.

--
Lars Brink
Colombia.dk - Colombia, Sydamerika fansite!

Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 21-10-05 11:39

Lars Brink [2650] wrote:
> [...]

Uha, uha. Hjem og sov til mig.

Jeg læste dit spørgsmål som om det var dataløn du ville vide mere om!

Fra : Not-my-mail@do-not-u~

Dato : 21-10-05 11:45

"Lars Brink [2650]" <usenet2005@papayaREMOVEconsulting.com> skrev i en
meddelelse news:4358c526$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> --
> Lars Brink
> Colombia.dk - Colombia, Sydamerika fansite!

Men jeg kan konkluderer at DanLøn er fint til en mindre virksomhed.

Fra : nvm

Dato : 21-10-05 11:48

> Er der nogen der har erfaring med DanLøn?
> Er det et godt produkt de leverer eller skal jeg søge efter en anden
> leverandør.

Jeg har ikke de store erfaringer med Danløn, men jeg har gode erfaringer
med Focus-løn. Så vidt jeg kan se, er der ikke den store forskel.

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-05 12:02

> Er der nogen der har erfaring med DanLøn?
> Er det et godt produkt de leverer eller skal jeg søge efter en anden
> leverandør.

Jeg bruger letløn fra t&s. Det er æh let at bruge og frem for alt gratis.
Det sidste er det bedste argument for mig.

/karsten

Fra : Jesper

Dato : 21-10-05 17:28

<Not-my-mail@do-not-use-this.ok> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er der nogen der har erfaring med DanLøn?
> Er det et godt produkt de leverer eller skal jeg søge efter en anden
> leverandør.

Jeg synes Danløn er glimrende. Jeg har brugt det i 2 år nu og det
fungerer upåklageligt. Nemt og billigt.

Fra : Per Krabbe

Dato : 21-10-05 19:59

"
> Jeg synes Danløn er glimrende. Jeg har brugt det i 2 år nu og det
> fungerer upåklageligt. Nemt og billigt.

Helt enig -

pkc

Fra : Nicolai Lang

Dato : 21-10-05 19:41

On Fri, 21 Oct 2005 11:26:55 +0200, <Not-my-mail@do-not-use-this.ok>
wrote:

>Er der nogen der har erfaring med DanLøn?
>Er det et godt produkt de leverer eller skal jeg søge efter en anden
>leverandør.

Skiftede til Danløn for 1½ år siden, efter at have brugt Letløn et års
tid. Det er rigeligt de 15 kr. pr. person om måneden værd at:

- have et ordentligt brugerinterface
- at kunne lave løn efter den 1. for den foregående måned

Mvh
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com