Test af strømforsyning
Fra : Peder Pedersen

Dato : 21-10-05 07:43

Hej,

Jeg har skruet en strømforsyning ud af en maskine der fungerede på
tidspunktet.
Når jeg nu sætter strøm til og måler på den så ser den ikke ud til at
fungere. Duer den kun når den er tilsluttet et bundkort ?

MVH Peder

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 21-10-05 08:22

Peder Pedersen <peder@nospam.dk> wrote:

> [...]
>Når jeg nu sætter strøm til og måler på den så ser den ikke ud til at
>fungere. Duer den kun når den er tilsluttet et bundkort ?

Strømforsyningen skal tilsluttes et bundkort for at fungere: Den
arbejder ikke uden belastning...

<mlr>

Fra : Big Mumi

Dato : 22-10-05 12:12

http://www.virtual-hideout.net/guides/atx_psu_mods/index.shtml
--
Venlig Hilsen
Carsten Hansen

Fra : ab©

Dato : 22-10-05 14:24

"Big Mumi" <bigmumi@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.virtual-hideout.net/guides/atx_psu_mods/index.shtml

- Eller kort fortalt - sæt en lus over det grønne ben og et af de sorte
stel-ledninger (f.eks. et af de to lige ved siden af det grønne) - og vupti,
strømforsyningen kører (hvis den altså er OK).

ab (-c:)