Faneblade i IE
Fra : Kim Hansen

Dato : 21-10-05 07:33

Hej

Er der en der kan fortælle mig,hvor jeg kan downloade det lille
program der gør at man kan åbne i faneblade i IE?
Jeg havde det engang, men så døde min maskine, og jeg kan ikke
finde det igen. Der var et link i Fyens Stifttidende engang i sommers.

På forhånd tak.

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki dl 650 V-Strom
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : John

Dato : 21-10-05 08:29

"Kim Hansen" skrev i en meddelelse

> Er der en der kan fortælle mig,hvor jeg kan downloade det lille
> program der gør at man kan åbne i faneblade i IE?

Måske MSN Toolbar:
http://toolbar.msn.dk/

Mvh John

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 21-10-05 11:58

John wrote:

> Måske MSN Toolbar:
> http://toolbar.msn.dk/

Kan den anbefales? Jeg har ikke prøvet den.

Mikkel

Fra : Allan

Dato : 21-10-05 11:45

Prøv at skifte til Firefox browser

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-10-05 11:50

Allan skrev:

>Prøv at skifte til Firefox browser

Hvordan får man faneblade i IE ved at gøre det ?

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Benny Nissen

Dato : 21-10-05 11:54

Ivan V. Klattrup wrote:

> Hvordan får man faneblade i IE ved at gøre det ?

Det gør man ikke, men man får en meget bedre browser.

--
Benny Nissen

Fra : ///M

Dato : 21-10-05 12:17

Benny Nissen wrote:

> Det gør man ikke, men man får en meget bedre browser.

Det var ikke det han ville have.

///M

Fra : -= JF =- priv

Dato : 22-10-05 20:51

"Benny Nissen" <news@bennynissen.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør man ikke, men man får en meget bedre browser. (...ved at skifte
> til FF)

Sikke da noget vås!
Jeg får f.eks. ikke en bedre browser ved at skifte til FF.
Jeg har prøvet den i en periode - og gik derefter tilbage til IE som for mig
er en bedre browser.

mvh John

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 21-10-05 16:25

"Allan" <allan.korsgaardMINUS_DETTE@mail.dk> posting:

>Prøv at skifte til Firefox browser

Det er da noget af det dummest at gøre, hvis du vil havve faneblade.
Ikke nok med du skal intallere en ny browser, ff, men du skal også
udvide den, så den er i stand til at håndtere faneblade på en
hensigtsmæssig måde. Du mente sandsynligvis: Skift til Opera, hvor
du ikke skal udvide hele tiden, men bare får det meste smidt i
nakken med det samme.

--
What is life, except excuse for death,

-== http://my.opera.com/community/forums/ ==-

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-10-05 16:30

Christian Bohr-Halling skrev:

>Skift til Opera,

Hvordan får man faneblade i IE ved at gøre det ?

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk
(der selv bruger Opera, men er træt af skift, skift, skift hele tiden)

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 21-10-05 16:41

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> posting:

>Hvordan får man faneblade i IE ved at gøre det ?

Gør man heller ikke. Fik selv læst indlægget for hurtigt (jf.
tidligere indlæg) og....

>--
>Ivan V. Klattrup
>http://www.klattrup.dk
>(der selv bruger Opera, men er træt af skift, skift, skift hele tiden)

..... blev revet med af selv at være træt af at høre, FF er gud på
jord.

Fra : John

Dato : 21-10-05 17:03

"Christian Bohr-Halling" skrev i en meddelelse

> .... blev revet med af selv at være træt af at høre, FF er gud på
> jord.

- Amen! :)

Mvh John

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-05 17:42

"Christian Bohr-Halling" <nospam@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hensigtsmæssig måde. Du mente sandsynligvis: Skift til Opera, hvor
> du ikke skal udvide hele tiden, men bare får det meste smidt i

Sjovt min firefox håndterer da faneblade udemærket uden udvidelser, men
løser selvfølgelig ikke Kim Hansen problem.

Carsten Sørensen

Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 21-10-05 18:02

"CS" <askmeforanaddress> posting:

>Sjovt min firefox håndterer da faneblade udemærket uden udvidelser, men

Jeg ville bliver yderst irriteret, hvis jeg i Opera kun havde ff's
standardmåde at håndtere faneblade på.

Jeg har kun ff 1.0 installeret og deri synes jeg ikke umiddelbart,
jeg kan eksempelvis...
- flytte rundt på fanebladene på bjælken (du skal have en udvidelse)
- genåbne lukkede faneblade (du skal have en ny udvidelse?)
- fortsætte med at sufte i netop de faneblade, jeg havde åbne sidst,
jeg lukkede browseren ned (endnu en ny udvidelse)
- trække x faneblade fra et vindue til et nyt vindue (?)
- trække fanebladene rundt i UI (fx til bogmærker, til den
personlige bjælke....) (?)
- få vist bjælken med faneblade hvor som helst (øverst, nederst, til
højre, til venstre) (?)
- bestemme hvad der skal ske, når der er mange faneblade åbne - skal
de ombrydes til flere linjer, skal der vises en menu med dem, der
ikke kan være der, skal de bare presses sammen... eller endda helt
slå bjælken fra og anvende panelet Vinduer (godt ved *mange*
faneblade; godt til at markere sider, man vil have opdateret på en
gang) (?)
- kan få vist fanebladene som rigtige sider (skift+f5) (?)
- ....

Ja, man kan anvende ff's standardmåde at håndtere faneblade på uden
problemer -- hvis man ikke har prøvet andet.

--
What is life, except excuse for death,

-== http://my.opera.com/community/blog/show.dml/47460 ==-

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-05 17:20

"Christian Bohr-Halling" <nospam@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

Klip en masse ting Opera kan, og som den gennemsnitslige bruger ikke kender
til eller bruger

> Ja, man kan anvende ff's standardmåde at håndtere faneblade på uden
> problemer -- hvis man ikke har prøvet andet.

Jeg har prøvet andet (Opera), og har ikke savnet en eneste af ovenstående
muligheder i firefox.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 22-10-05 18:04

"CS" <askmeforanaddress> posting:

>Klip en masse ting Opera kan, og som den gennemsnitslige bruger ikke kender
>til eller bruger

"I think there is a world market for maybe five computers."
--Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Fra : Anders Lund

Dato : 22-10-05 21:52

Christian Bohr-Halling wrote:
> "CS" <askmeforanaddress> posting:

> "I think there is a world market for maybe five computers."
> --Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Og så mangler vi lige videoklippet fra 60'erne, hvor man ser hvordan
fremtiden bliver i 90'erne med atomdrevne biler.

Nogle gange undervudere man noget - andre gange overvudere man.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Kim Hansen

Dato : 21-10-05 17:27

On Fri, 21 Oct 2005 12:45:19 +0200, "Allan"
<allan.korsgaardMINUS_DETTE@mail.dk> wrote:

>Prøv at skifte til Firefox browser

Har været der, også Avant og Opera. Hvor jeg syntes Avant var den
bedste af de tre. Men nu vil jeg bruge IE igen, der kan jeg komme
overalt, og de er faktisk lige hurtige syntes jeg.

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 22-10-05 16:59

Allan skrev:

> Prøv at skifte til Firefox browser

Har du svært ved at læse hvad der blev
spurgt om, det var ikke firefox som var
til debat.

--
Lars Fragstrup
Vindmøllevingevaskemaskine

Fra : ///M

Dato : 21-10-05 12:20

Kim Hansen wrote:
> [...]
> Jeg havde det engang, men så døde min maskine, og jeg kan ikke
> finde det igen. Der var et link i Fyens Stifttidende engang i sommers.

Det findes flere, men et af dem er: http://www.avantbrowser.com/

///M

Fra : Lars Klintholm

Dato : 21-10-05 15:52

Den 21 okt 2005 skrev ///M i dk.edb.internet.software.browser:

> Det findes flere, men et af dem er: http://www.avantbrowser.com/

eller: http://www.maxthon.com/
Lars Klintholm

Fra : N/A

Dato : 21-10-05 16:36

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 21-10-05 16:36

Christian Bohr-Halling <nospam@kabelmail.dk> posting:

>Kim Hansen <kshfjern@postzone.dk> posting:

>http://www.fyens.dk/article/542038
>http://www.fyens.dk/article/545549

Se bort herfra. Fik læst indlægget lidt for hurtig og som et ønske
om at skifte *fra* IE.

(Kan man ikke cancle på dtext?)

Fra : Carl Drud

Dato : 21-10-05 17:39

Kim Hansen wrote:

> Har været der, også Avant og Opera. Hvor jeg syntes Avant var den
> bedste af de tre. Men nu vil jeg bruge IE igen, der kan jeg komme
> overalt, og de er faktisk lige hurtige syntes jeg.

Som jeg har forstået det, er Avant en overbygning på IE. De sider IE kan
vise burde Avant også kunne.

Carl

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 21-10-05 18:14

Carl Drud skrev:

> Kim Hansen wrote:

> Som jeg har forstået det, er Avant en overbygning på IE. De sider IE
> kan vise burde Avant også kunne.

fuldkommen rigtigt! Avant er "blot" IE's renderengine sammen med en
ordentlig slat plugins og andre gode ting! :)

Claus

Fra : Carl Drud

Dato : 21-10-05 17:40

Christian Bohr-Halling wrote:

> (Kan man ikke cancle på dtext?)

Mig bekendt jo.

Carl

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 21-10-05 17:46

Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com> posting:

>Mig bekendt jo.

Mystisk. news:t52il1l2vik8i4qfhokpk8oma2impuudmi@dtext.news.tele.dk
kan stadig hentes fra dtext, selvom det snart er 1½ time siden, jeg
canclede den.

Fra : Carl Drud

Dato : 21-10-05 17:56

Christian Bohr-Halling wrote:

> Mystisk. news:t52il1l2vik8i4qfhokpk8oma2impuudmi@dtext.news.tele.dk
> kan stadig hentes fra dtext, selvom det snart er 1½ time siden, jeg
> canclede den.

Jeg hentede fra Individual for ca. en halv time siden, der var det ikke
iblandt. Men jeg kunne godt hente det fra news.tele.dk.

Kigger man via TDC webinterface er indlægget ikke at se:

http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/gruppe/dk.edb.internet.software.browser

Carl

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-10-05 19:38

Carl Drud skrev:

>Jeg hentede fra Individual for ca. en halv time siden, der var det ikke
>iblandt. Men jeg kunne godt hente det fra news.tele.dk.

Et indlæg bliver ikke slettet totalt, det er kun visse
headerinformation, der bliver slettet, så indlægget ikke kommer
med ven en opdatering af grupperne.

Kender man message-id eller indlægsnummer, så kan det hentes
(indtil det sammen med alle andre gamle indlæg bliver slettet på
serveren),
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Svend Poulsen

Dato : 23-10-05 11:11

"Kim Hansen" <kshfjern@postzone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg havde det engang, men så døde min maskine, og jeg kan ikke
> finde det igen. Der var et link i Fyens Stifttidende engang i sommers.

Springer lige religionskrigen over og kommer med et link til overbygning på
IExplorer

http://www.snapfiles.com/get/myiebrowser.html

Mvh. Svend