Andet multimedie
bentjuul 3670
Alternativer til printbuying.net?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 20-10-05 12:54

Er der nogle der kender seriøse altarnativer til www.printbuying.net ?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam
http://www.lalala.dk - Dolph den lyseblå flodhest

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 21-10-05 23:11

Lidt nysgerrig -

Hvad skal du bruge det til (en anden nettryksagsudbyder)?
Er det fordi du mener at de er for dyre?
Har du dårlige erfaringer med dem?
eller er det fordi du ønsker at kontrollere dine priser?

Mvh
Anders

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 24-10-05 08:48

"Anders Rehhoff" <arehhoff@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Lidt nysgerrig -

Er vi alle ikke det..?

> Hvad skal du bruge det til (en anden nettryksagsudbyder)?

Se om jeg kan ramme en bedre pris til kunden.

> Er det fordi du mener at de er for dyre?

Nej, jeg synes de er rimelige - men det er ikke mig der bestemmer hvad
kunden synes...

> Har du dårlige erfaringer med dem?

På ingen måde - tværtimod.

> eller er det fordi du ønsker at kontrollere dine priser?

Ikke primært, men det er jo så en bivirkning

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 24-10-05 09:57

Hej Thomas

I sidste nummer af Grafisk Indput på side 4, er en lille artikkel om et
firma www.trykprisen.dk kender dem ikke, men de vil hjertens gerne have at
vi trykkerier betaler dem, for at deltage på deres hjemmeside.

Send mig din mail adresse, så skal jeg tilsende dig min trykprisliste.