Spædbørn skal i egen seng (JP dd)
Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-05 22:59

De ny regler, der *måske* forebygger vuggedød er,
1- læg varnet på ryggen
2. ryg ikke
3. undgå overophedning.

Nu tilføjes - også udfra sjusket statistik - at man ikke skal lade
barnet sove i forældrenes seng.

Da vore børn var små, insisterede jeg på babysøvn i min eller mors
seng, og pga myten om at man kan ligge sit barn ihjel (Salomons bog,
Gamle Testamente) havde jeg stænger fra loft til gulv, så masning var
umuliggjort og stadig nød baby TRYGHED og kunne høre voksenhjertelyd

Megen videnskab skal behage konventionelle brugere - og
sundhedsplejersken var selvfølgelig imod mit problemfri arrangement,
for hun var til DET DER ER INDARBEJDET OG LAVET UNDERSØGELSER OM

Sydøstasien har aldrig haft vuggedød og lader altid barnet være tæt op
ad moderen, bl.a. i bæresele om dagen, og dette er påvist i
Pædiatrics-tidsskriftet 1982 at sikre totalt stop for 3 mdrs
kolikskrigeri, der er en stor plage

" Kontinuum-begrebet" af Liedloff og "Aben i os" af McKinnon
dokumenterer at fremmedgørelse og alskens sygdom undgås, når man
kopierer primitive stammefolk

Kun børneorm kan få spæde til at skrige - det er det eneste man ikke
kan gøre noget ved, hedder det i Kina og på Borneo

Vigtigte sundhedsPOLITIK er at give folk selvtillid via færre
eksperter - pengene har det bedst i borgernes lommer. Derfor X-post