Hjælp til wordpress...
Fra : peet_dk

Dato : 19-10-05 21:45

Nogen her inde der har tjek på wordpress?

Jeg har fået det op at køre osv. Dog har jeg problemer med at få siden til
at "ligne" resten af min side.

Dvs. Det her skal være for toppen:

http://www.peet.dk/top/top.php (meget groft)

og bunden skal se sådan her ud:

http://www.peet.dk/top/bund.php

Ind i mellem skal wordpress' script så være, ligesom det eks. er her:
http://peet.dk/ashnews/ (nyheds script)

Hvordan kan det lade sig gøre?! Jeg har prøvet at rode lidt rundt på deres
hjælpe site, og er da også med i starten.. Men så syntes jeg godt det bliver
sort snak for mig... Håber I kan hjælpe mig med at få opbygget en simpel
template som bare har en meddelses liste inkl. kommentar også ellers et
arkiv med søgefunktion i den ene side e.l.

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 20-10-05 08:32

peet_dk wrote:
> Nogen her inde der har tjek på wordpress?
>
> Jeg har fået det op at køre osv. Dog har jeg problemer med at få siden til
> at "ligne" resten af min side.

du skal ændre designfilerne

wp-content/themes/default/header.php og
wp-content/themes/default/footer.php

- hvid su da køre med default temaet

--
ulrik nielsen |
-----------------+---------------------------------------------------

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 20-10-05 09:50

Ulrik Nielsen wrote:

> du skal ændre designfilerne
>
> wp-content/themes/default/header.php og
> wp-content/themes/default/footer.php
>
> - hvid su da køre med default temaet

suk, min klient åd subjectlinien.. :-/

--
ulrik nielsen |

Fra : peet_dk

Dato : 21-10-05 08:36

"Ulrik Nielsen" <un.spam@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Takker for hjælpen.. Det er dog lettere skrevet end gjort ;)

Men jeg omsider Fjernet headeren, og footeren. Og fik ændret lidt på nogle
billeder så det hele kom til at se godt ud. www.peet.dk/wordpress . Det
eneste problem er at den brokker sig hvis jeg ændre sproget til dansk, så
jeg beholder bare det engelske...