Program til administration af flere RDMS'e~
Fra : Anon

Dato : 19-10-05 20:48

Hejsa,

Jeg leder efter *et* program som kan administrere forskellige
database-servere. I første omgang mysql og mssql - på længere sigt
forhåbentligvis også andre. Optimalt set er det blot et generisk
interface som blot skal fødes med en JDBC-driver. Funktionaliteten skal
dermed også være tilsvarende, dvs. visning af queries,
visning/manipulation af tabeller/indexes, m.m.

Jeg har ledt henholdsvis tilbage i gruppen og på nettet, og har ikke
haft held med mig - nogle andre?

Anon

Fra : Troels Hansen

Dato : 19-10-05 21:07

Anon wrote:
> [...]
> visning/manipulation af tabeller/indexes, m.m.
>
> Jeg har ledt henholdsvis tilbage i gruppen og på nettet, og har ikke

Eventuelt http://www.dbschema.com/ som jeg dom må indrømme at jeg kun
har haft installeret, og brugt en enkelt gang, så om det opfylder dine
krav må du selv afprøve, men det kan connecte til alt hvad der findes en
JDBC driver til.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 19-10-05 22:15

Anon <invalid@invalid.invalid> writes:

> dermed også være tilsvarende, dvs. visning af queries,
> visning/manipulation af tabeller/indexes, m.m.

Kan dbvisualizer opfylde dit behov?

--
Thorbjørn Ravn Andersen