?: Summasumarum - sagskolonne
Fra : Per Krabbe

Dato : 19-10-05 19:03

Kan man ikke fjerne den så den ikke kommer frem - den er irritrende bred når
man skriver kasseklade ud.

Forslag ?

pkc

Fra : Per Krabbe

Dato : 19-10-05 19:16

"Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> Kan man ikke fjerne den så den ikke kommer frem - den er irritrende bred
> når man skriver kasseklade ud.

Jeg glemte lige - der er nu sat "antal kopier" på ved udskrift. Min står
konsekvent på 1 kopi - det har jeg ikke brug for - er der et sted hvor man
"overall" kan sætte til 0 kopier ved udskrift ?

pkc

Fra : Nicolai Lang

Dato : 19-10-05 19:21

On Wed, 19 Oct 2005 20:02:33 +0200, "Per Krabbe"
<must_be_changed_@scanboat.com> wrote:

>Kan man ikke fjerne den så den ikke kommer frem - den er irritrende bred når
>man skriver kasseklade ud.
>
>Forslag ?

Nu kan jeg ikke lige huske der er en sagskolonne på kassekladen ? Men
i andre udskrifter har jeg kunnet sætte bredden til 0 (i
udksriftsdialogen) i de felter jeg ikke ville have med ud - og så har
de været væk.

Ellers må jeg se næste gang jeg sidder i programmet.
Mvh
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-05 15:46

"Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> Kan man ikke fjerne den så den ikke kommer frem - den er irritrende bred
> når man skriver kasseklade ud.
>
> Forslag ?

Gå i:
Rapporter / Alle bogførte kassekladder.