Classy Cat erfaring søges :-)
Fra : Tournesol

Dato : 19-10-05 18:09

Hejsa

Jeg har fået et godt tilbud på Classy Cat kattegrus har fået en prøve sæk
til 100 kr (normalt 129 pr sæk) for 15 kg og jeg kan fremover købe 4 sække
for 400 kr eller 10 for 800 kr jeg syntes det virker rimeligt.
tilbudet har jeg fået i poppy i Hillerød.

er der evt nogle her det kender gruset det ligner til forveksling EC både i
grus og indpakning.

Jeg har længe kørt med Olivers grus men de er løbet tør for grus og får ikke
hjem får først i næste mrd og jeg kan ikke klare mig en mrd uden grus >hæhæ<
med 9 bavianer i huset så jeg leder efter gode alternativer eller måske
et blivede tiltag

Hvis nu både pris og kvalitet kan hænge sammen så ville det jo være fjong

knus Henriette.
www.dktournesol.dk

Fra : Tournesol

Dato : 15-11-05 11:51

Hejsa

Nå ingen har erfarign vil jeg da lige give min egen

Det er ok sand det klumber fint og tager lugten helt ok det er også tilpass
drøjt det støver ikke nævneværdigt men jeg synte altså at olivers er bedre
så det vil jeg blive ved med at bruge

Knus Henriette.
www.dktournesol.dk