Kystfiskeri i Limfjorden
Fra : Anders

Dato : 19-10-05 16:08

Hej NG.

Jeg har efterhånden nogle år på bagen som lystfisker. Jeg har altid fisket i
sø og mose efter gedde og aborre, men har nu beslutte mig fo at jeg vil
forsgøe mig med noget i Limfjorden.

Så er spørgsmålet, hvor er der godt at vadefiske, og hvad kan jeg fange?
Jeg bor lige syd for Ålborg, så jeg skal ikke køre mange kilometer.

Input til mulige steder modtages meget gerne.

Vh Anders

Fra : C. Caspersen

Dato : 19-10-05 17:22

"Anders" <maria_og_anders@FJERNtdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Så er spørgsmålet, hvor er der godt at vadefiske, og hvad kan jeg fange?

Skellet mellem Aalborg og Egense. Havørreder pt.

/Caspersen