fisk i storebælt ..
Fra : Søren Nielsen

Dato : 19-10-05 13:15

Hejsa gutter og gutinder ...

Jeg smutter lige et smut sydpå for at besøge de gamle i weekenden - og
så skal jeg da lige ha' luftet fiskestangen lidt også

- men hvordan står fiskeriet i storebælt til for tiden ?
Specielt kunne jeg godt tænke mig at høre hvor man finder de pæne
pighvarre jeg har hørt lidt om ...

Hva' ellers ... Torsk / fladfisk / havørred ?

Jeg smider båden i vandet fra Holckenhavn - så det skal jo helst være i
overkommelig afstand fra Nyborgsiden

I er meget velkomne til at "reply sender only" hvis I ikke er tossede
med at lire jeres hemmeligheder af i tråden ;)

Mvh
Søren

Fra : Søren Nielsen

Dato : 20-10-05 12:15

Søren Nielsen wrote:
> [...]
>
> I er meget velkomne til at "reply sender only" hvis I ikke er tossede
> med at lire jeres hemmeligheder af i tråden ;)

Er storebælt ligeså død som dette forum eller hvad ? ;)

Mvh
Søren

Fra : Robert Piil

Dato : 20-10-05 13:02

On Thu, 20 Oct 2005 13:14:40 +0200, Søren Nielsen <sbn02@civil.aau.dk>
wrote:

>Er storebælt ligeså død som dette forum eller hvad ? ;)

Prøv at sætte et garn inden for 100 meter-grænsen, så finder du måske
ud af om der er liv i Storebælt, og helt sikkert om der er liv i
gruppen her, når du vender tilbage med resultatet
--
Robert Piil

Efterlysning af stjålet Fender Precision bas:
<http://piil.org/blog/archives/255-Efterlysning-Fender-Precision-Bas-argang-76-78.html>

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-05 19:40

"Søren Nielsen" <sbn02@civil.aau.dk>
> Jeg smider båden i vandet fra Holckenhavn - så det skal jo helst være i
> overkommelig afstand fra Nyborgsiden

Så snart du er ude af fredningszonen er fiskeriet helt i top. Fra
Holckenhavn og lige så langt sydover du gider sejle er havørredfiskeriet
perfekt, da der er mange åer de trækker på netop nu.

Omkring bropillerne kan torskefiskeriet være godt, men det skifter meget.

Hvis du har mulighed for dybdetrolling kan resultaterne ofte være gode fra
Knudshoved og mod broen, hen foran udsejlingen fra de gamle færger. Fortsæt
op og ned langs de 3 inderste piller.

Omkring udsejlingen kan fiskeriet efter fladfisk, ofte rødspætter være godt.

Knæk og Bræk og giv en melding om turen

/Martin

People say i'm bad, but I sure feel good !!

Fra : Søren Nielsen

Dato : 21-10-05 11:26

Martin [5220] wrote:
> [...]
> op og ned langs de 3 inderste piller.
>
> Omkring udsejlingen kan fiskeriet efter fladfisk, ofte rødspætter være godt.

Jeg takker ...
Desværre har jeg tidligere set mange lystfiskere helt inde omkring
udløbet i Holckenhavn alt for ofte ...

Turen bliver først næste weekend - så I kan sagtens nå at skrive mere ;)

mvh
Søren

Fra : Søren Nielsen

Dato : 01-11-05 09:13

Søren Nielsen wrote:

> [...]
> udløbet i Holckenhavn alt for ofte ...
>
> Turen bliver først næste weekend - så I kan sagtens nå at skrive mere ;)

Tja ... fisk fik vi intet af
Men det blev også kun til lidt dørgning på tværs for enden af
"holckenhavn fjord" ... en østsydøstlig vind drillede lidt og gav for
meget søgang da vi rundede slipshavn :(

Søren