Svensk vogn registeret i DK
Fra : Jan

Dato : 19-10-05 08:01

Hej gruppe

Blot for at dele min erfaring.
Jeg var til syn i går med en Hobby som kom fra sverige og havde været
registeret derover sidst. Selve synet gik fint, ingen anmærkninger. Men jeg
havde kun den svenske registeringsattest. På den manglede vognens egenvægt.
Der var vognens tjenestevægt. Jeg blev derfor sendt til en autoriseret
vejebod for at få den vejet. Dette blev gjort for 150 kr. Jeg havde været så
snedig at tømme vognen på forhånd, takket være tråden fra d. 18/09-2005 kl.
20.03 af Tommy.
Det har også den fordel at vi nu ved præcist hvor meget vognen vejer og
efterfølgende vejer alt hvad der bliver stoppet i vognen. Dermed kommer vi
ikke til at køre med overlæs.
Med den nye vejeseddel og en svesnsk registeringsattest fik jeg dermed synet
min vogn. Det var slet ikke så bøvlet som jeg havde frygtet.
Så nu skal vi bare klargøre vognen selv til foråretsførste tur.

Med venlig hilsen

Jan fra Odense

Fra : Allan Hansen

Dato : 19-10-05 08:19

"Jan" <Spørg@igruppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> synet min vogn. Det var slet ikke så bøvlet som jeg havde frygtet.
> Så nu skal vi bare klargøre vognen selv til foråretsførste tur.

Tillykke med vognen, håber at I må få mange gode stunder sammen.

Mvh AJH

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-05 16:18

"Jan" <Spørg@igruppen.dk>
> [...]
> synet min vogn. Det var slet ikke så bøvlet som jeg havde frygtet.
> Så nu skal vi bare klargøre vognen selv til foråretsførste tur.

Hej Jan.
Det glæder mig at høre, så har jeg også mod på at finde min vogn "over
there".
Tak for info.......

Mvh Tommy T - Odense

ps: Hvilken synshal brugte du?

Den har indtil videre sparet mig for at få 22236 spam-mails.

Fra : Jan

Dato : 19-10-05 21:25

Hej

Jeg var i Bilsynfyn's hal på Holkebjergvej (Odense SV). Folkene derude var
vældig flinke. Men de var vist ikke vant til at få en svensk vogn ind.

Venligst

Jan