Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Moms ved brugthandel
Fra : Goofy

Dato : 18-10-05 22:36

Hvis man siger jeg køber en alm 17" skærm af en privat for fx 100 kr inkl
transportomkostninger og sælger den for 199 incl moms til en anden
privatmand skal jeg så betale moms eller hvad? fra 139,20 op til 199? Kan
jeg så også trække de 20 kr fra da jeg købte? Eller hvordan hænger det lige
sammen?

Hvor kan jeg læse om moms på let forståeligt dansk, det skal jeg vist have
sat mig ind i inden jeg starter op...?

Fra : Goofy

Dato : 18-10-05 22:39

Fra : Claus Agerskov

Dato : 24-10-05 12:13

Goofy wrote:

> [...]
> lige sammen?
>
> Hvor kan jeg læse om moms på let forståeligt dansk, det skal jeg vist have

Dit spørgsmål er mere relevant i gruppen dk.erhverv.
--
De herligste hilsner _/
__/ | + Jeg vil leve i en verden, hvor