Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Finansiering til opstart af virksomhed
Fra : Goofy

Dato : 18-10-05 18:34

Er der nogen der kender et godt sted at henvende sig hvis man vil låne lidt
penge til opstart af egen virksomhed - udover egen bank selvfølgelig?

Jeg går udfra at det er en fordel at man har en god del af penge selv. jeg
har 33 % selv jeg vil "satse" på projektet og ved siden af har jeg da også
en del aktiver men ikke fast egendom som kan belånes.

Beløbet jeg mangler er 20000 hvis det da ellers har noget at sige og
udførlig foretningsplan haves + "back-up jobs" hvis det skulle gå helt galt.

Der er i første omgang tale om et deltidsfirma

Fra : Henning Lund

Dato : 18-10-05 19:37

Goofy <jadahva@hotmail.com> skrev:
> [...]
> helt galt.
>
> Der er i første omgang tale om et deltidsfirma

Ikke til acceptable renter, og hvis din bank ikke vil hjælpe, så er der
noget galt med budgettet.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Goofy

Dato : 18-10-05 21:38

> Ikke til acceptable renter, og hvis din bank ikke vil hjælpe, så er der
> noget galt med budgettet.

Det er nu ikke fordi jeg ikke tror banken vil hjælpe. Jeg har bare noget
personligt imod min "bankdame" så jeg ville helst undgå at det lige var dem
som skulle have renter af mig - men hellere have at jeg sætter et evt
overskud jeg vil få ind til hende således at hun skal give mig renter. Det
var såmænd bare derfor.

Men er der nogen der kender specifikke steder på nettet? I behøver ikke til
at nærlæse om renter og alt det bare i kender et godt sted i kan anbefale -
og som er søde og rare mennesker - og som derfor har fortjent pengene.

Fra : Leonard

Dato : 19-10-05 07:03

"Goofy" <jadahva@hotmail.com> wrote:

>Det er nu ikke fordi jeg ikke tror banken vil hjælpe. Jeg har bare noget
>personligt imod min "bankdame" så jeg ville helst undgå at det lige var dem

Hvis din bank er bare en lille smule værd, så finder din en anden
"bankdame" til dig, når du beder om det. Ellers er det da bare at
finde en anden bank.

Hvis dit projekt er sikkert, så kan det ikke være et problem at låne
20.000 kr. Men har du tænkt over hvor hurtigt du selv kan spare 20.000
kr. sammen?

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/