Alternativ til JMail
Fra : Kasper Vork Steffens~

Dato : 18-10-05 16:17

Hej
Jeg har lige skiftet web-hotel, og nu har jeg opdaget at det nye
hotel (b-one) ikke understøtter JMail i deres asp-fortolker. Er
der nogen der kan foreslå et alternativ?
B-one forslog at jeg kunne bruge FormMail, men så vidt jeg kan se
virker det på client-siden?
Jeg har brug for at kunne sende mails fra et asp-script, der kun
opdaterer en database, bekræfter via mail, og redirecter til en
HTML-fil.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Torben Brandt

Dato : 18-10-05 16:27

Kasper Vork Steffensen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> Jeg har brug for at kunne sende mails fra et asp-script, der kun
> opdaterer en database, bekræfter via mail, og redirecter til en

Du skal nok bruge Chili!Mail fra SUN. Prøv at søge på det via
Google/Google Groups eller tilbage i denne gruppe...

/Torben

Fra : Dj Uncas

Dato : 18-10-05 21:11

> [...]
> Jeg har brug for at kunne sende mails fra et asp-script, der kun
> opdaterer en database, bekræfter via mail, og redirecter til en

B-one har skrevet noget om e-mail fra ASP i deres faq. Dvs. det er kun
et kodeeksempel, men det kan du vel også godt bruge:

https://www.b-one.net/static/support-faq.do?category=asp&number=3

Det er CDONTS de bruger, så hvis du vil vide mere om det, kan du søge på
det på google, så burde du finde noget.

Fra : Kasper Vork Steffens~

Dato : 19-10-05 08:40

> [...]
>
> https://www.b-one.net/static/support-faq.do?category=asp&number=3
>
> Det er CDONTS de bruger, så hvis du vil vide mere om det, kan du søge på

Tak for begge indlæg. Jeg er sikker på jeg kommer videre nu!