Ambulancelyd fra PC Speaker!!!
Fra : Ukendt

Dato : 17-10-05 22:13

Halløj

Jeg var ude for at min stationære PC begyndte at lyde som en ambulance fra
PC speakeren!! Den har aldrig gjort det før, det er kommet efter jeg måtte
gå tilbage til Win Me Pga et lydkort.
Den klager ellers ikke over noget hardware eller drivere m.m., men efter jeg
har siddet noget tid og arbejdet begynder larmen...

Er der nogen der ved hvad det betyder?

1200MhZ AMD athlon
1024 mb ram
80gb harddisk

Mvh Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-05 22:56

Flindt wrote:
> [...]
> Den klager ellers ikke over noget hardware eller drivere m.m., men efter jeg
> har siddet noget tid og arbejdet begynder larmen...

helt sikkert en CPU der er blevet for varm.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 19-10-05 06:27

"Flindt" <info[at]kasperflindt.dk> wrote in message

> Er der nogen der ved hvad det betyder?

Min gør det under opstart fordi den synes blæseren ikke kører. Men det gør
den altid og så vælger jeg blot "ja, tak til at fortsætte".

hilsen
Uffe