Kan ikke læse hvad der står på Trumatic SL~
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 17-10-05 17:16

Jadav.
På gasvarme apparatet er der en skala, der hvor man slukker og skruer op og
ned for varmen.

På min Trumatic SL 3002 kan jeg ikke læse hvad der står, er der en der har
et billede eller kan tage er foto af skalaen.

Så vil jeg lave en nu skala med de rigtige mærker på!

Hvis du kunne scanne brugsanvisningen også og sende dem til dk.binaer, så
bliver jeg meget glad.

Jeg har på nettet fundet et pdf dokument af brugsanvisningen, men den er
meget utydelig.

Så det er ikke fordi jeg ikke har prøvet Google!

--

Mvh.

Hans

Fra : Jørgen L.

Dato : 17-10-05 17:33

> [...]
> et billede eller kan tage er foto af skalaen.
>

> Så vil jeg lave en nu skala med de rigtige mærker på!

Er det ikke ligegyldig om skalaen er ens med andre, da de er mekanisk og
aligevel ikke helt kan sammenlignes, så er det vel bare at lave en skala så
du selv kan stille den samme sted som du sidst har fundet ud af passer dig.

Hilsen Jørgen

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 17-10-05 19:43

> [...]
> så du selv kan stille den samme sted som du sidst har fundet ud af passer

Jadav!

Jeg vil gerne have en skala, min passer heller ikke, den slukker når den
står på noget der ligner et seks tal!

--
Mvh.
Hans

Fra : Gert

Dato : 17-10-05 17:39

On Mon, 17 Oct 2005 18:15:41 +0200, "Hans Nikolajsen"
<hans1967prut@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>
>På min Trumatic SL 3002 kan jeg ikke læse hvad der står, er der en der har
>et billede eller kan tage er foto af skalaen.

Du burde næsten kunne finde hvad du søger på denne side:

http://www.truma.com/truma05/de/downloads/index_downloads_uebersicht_94588.html

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 17-10-05 19:48

> Du burde næsten kunne finde hvad du søger på denne side:
>
> http://www.truma.com/truma05/de/downloads/index_downloads_uebersicht_94588.html

Jadav!

Jeg kan desværre ikke finde min derinde, den er nok for gammel!

--
Mvh.
Hans