Hvad hedder sådan et beslag?
Fra : Søren Faarborg

Dato : 17-10-05 14:43

Hej

I vores autocamper er en af siddebænkene forlænget med en plade til at
klappe op.
Jeg vil gerne forlænge den anden bænk på samme måde, men kan ikke finde det
samme hængsel nogen steder.
Se venligst billede her: http://www.faarborg.dk/beslag.jpg
Er der nogen, der ved hvad sådan et beslag hedder - og hvor det kan købes?

Der er også en gas varmeovn i camperen. Der står intet på den.
Er der nogen der kan hjælpe med at identificere den?
Billede her: http://www.faarborg.dk/varmeovn.jpg

På forhånd tak
/Søren

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-05 16:24

"Søren Faarborg"
> I vores autocamper er en af siddebænkene forlænget med en plade til at
> klappe op.
> Er der nogen, der ved hvad sådan et beslag hedder - og hvor det kan
købes?

Hej Søren.
Jeg tror at jeg har et sæt af disse beslag i kælderen, jeg går lige ned og
kigger.
Ellers kan de købes i ethver velassorteret byggemarked, bruges blandt
andet
til klapbord i køkkenet, hvor der ikke er plads til en fast bord.

> Der er også en gas varmeovn i camperen. Der står intet på den.
> Er der nogen der kan hjælpe med at identificere den?
> Billede her: http://www.faarborg.dk/varmeovn.jpg

Gasovnen ligner en almindelig løs gasovn, hvor gaskassen er afmonteret,
således at gasflasken står et andet sted end lige bag brænder-elementet.
Jeg har selv lavet det samme med min gasovn til forteltet, så fylder den
ikke så meget.

Med venlig hilsen
Tommy T - Odense

Den har indtil videre sparet mig for at få 22213 spam-mails.

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-05 16:51

Hej igen Søren.

Desværre, de var væk. Min bror har vist fået dem, så de må i byggemarkedet.

"Hyldeknægte til klapbord" er vist den nærmeste betegnelse jeg kan give dem.

Hygge og god jagt
Tommy T - Odense

Fra : Kelter

Dato : 21-10-05 19:45