Sony Ericsson T68i -> Ændre sprog
Fra : Miss007-8500

Dato : 17-10-05 13:50

Min veninde er kommet uheldigt afsted med, at få ændret sproget i sin T68i
fra at være Dansk til at være Tyrkisk eller noget i den stil.

Er der nogen der kan give en guide i, hvordan vi får Dansk sprog på den
igen, ved at fortælle, hvor man trykker, hvor mange gange man skal trykke
op/ned mv. for at ændre dette? Jeg kender ikke selv til Sony Ericsson
nemlig.

På forhånd tusind tak.

--

Trine

Kun C efter @ - ved E.mail

Fra : Fischer

Dato : 17-10-05 15:04

> Min veninde er kommet uheldigt afsted med, at få ændret sproget i sin T68i
> fra at være Dansk til at være Tyrkisk eller noget i den stil.

Hvad med at købe en Dansk-Tyrkisk ordbog?

Ellers prøv at trykke joystikken ned og tryk: 5 4 1

*Fischer

Fra : Miss007-8500

Dato : 18-10-05 20:47

Tusind tak

--

Trine

Kun C efter @ - ved E.mail

Fra : Rasmus O.

Dato : 17-10-05 17:29

> [...]
> igen, ved at fortælle, hvor man trykker, hvor mange gange man skal trykke
> op/ned mv. for at ændre dette? Jeg kender ikke selv til Sony Ericsson

Følgende er taget fra Sony Ericsons hjemmeside, og bør virke!

How to change language when I cannot understand the menus (Most GSM
phones)

To change the menu language to Automatic:
1. Press Navigation key to the left
2. Enter 8888
3. Press Navigation key to the right

To change the menu language to English:
1. Press Navigation key to the left
2. Enter 0000
3. Press Navigation key to the right

NOTE: When you perform the steps above, please ignore the messages and
the information in the display. When you have completed the steps, the menu
language will be changed.

Held & lykke
Rasmus O.

Fra : Miss007-8500