Nem installation af PHP og MySql
Fra : Lisbet Keis

Dato : 17-10-05 10:37

Jeg skal hurtig i gang med "emneboks" og ved at der findes en site hvor man
kan hente den samlede pakke der gør arbejdet nemt

Kan nogne hjælpe

På forhånd tak

mvh Jørn

Fra : D. Johnson

Dato : 17-10-05 17:12

Lisbet Keis skrev Den. 17-10-2005 11:37:
> Jeg skal hurtig i gang med "emneboks" og ved at der findes en site hvor man
> kan hente den samlede pakke der gør arbejdet nemt

Kender ikke programmet "emneboks" men måske er du ude efter
XAMPP
Apache, MySQL, PHP og Perl i en samlet pakke.
Har aldrig selv prøvet det, så jeg aner ikke hvor godt det er.

--
D. Johnson
/usr/sbin/athcool on

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 18-10-05 17:33

D. Johnson skrev:

> Kender ikke programmet "emneboks" men måske er du ude efter
> XAMPP
> Apache, MySQL, PHP og Perl i en samlet pakke.
> Har aldrig selv prøvet det, så jeg aner ikke hvor godt det er.

Se på www.apachefriends.org :) der findes 2 udgaver, en alm. med ALT og
en light udgave!
til testformål er det fortrinligt!

Claus

Fra : Jesper Holgersen

Dato : 17-10-05 18:15

Lisbet Keis wrote:
> Jeg skal hurtig i gang med "emneboks" og ved at der findes en site hvor man
> kan hente den samlede pakke der gør arbejdet nemt

> [...]
Måske det er FoxServ du tænker på? Den kan findes på
http://sourceforge.net/projects/foxserv/ og installerer netop PHP,
Apache og MySQL på din maskine.

----
Jesper Holgersen (http://jesper.familien-holgersen.dk/)

Fra : kallestrup

Dato : 17-10-05 20:23

Lisbet Keis wrote:

>Jeg skal hurtig i gang med "emneboks" og ved at der findes en site hvor man
>kan hente den samlede pakke der gør arbejdet nemt

> [...]
Hej Lisbet

Du skulle ta' at prøve *EasyPhp 1.8* og hvis den ikke er god nok så prøv
*UniServer3_2a*

mvh Kallestrup

http://www.easyphp.org/
Package includes an Apache server, a MySQL database, a fully PHP execution,

http://www.uniformserver.com/
PHP, MySQL, Perl, the Apache HTTPd Server.

Fra : Frederik Sunne

Dato : 18-10-05 16:40

Hvis det er til Windows er XAMPP ikke til at komme uden om.
http://www.apachefriends.org/en/index.html

Det kan ikke være nemmere.

Mvh,

Frederik