Gratis Unlock
Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 16-10-05 23:34

Hej gruppe.

Er der nogle af jer der har kenskab til nogle steder der stadig tilbyder
gratis unlock af simlåsen på mobilen?

www,gratisunlock.dk er jo lukket men er der egentligt andre for tiden og
ville nogle af jer være rare at sende link til nogle af dem?

På forhånd tak

Steven

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-05 23:59

Steven Nybo Andersen skrev:

>Er der nogle af jer der har kenskab til nogle steder der stadig tilbyder
>gratis unlock af simlåsen på mobilen?

Spørg venligst i news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock, hvor det
hører hjemme.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : Thomas Andersen

Dato : 17-10-05 08:43

www.trycktill.com
www.tekit.dk
www.fluii.dk

--
Med venlig hilsen / Best regards

Thomas Andersen
www.CellShoppen.dk

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 17-10-05 21:13

ma 17 okt 2005 09:43:13a satte Thomas Andersen sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> www.trycktill.com
> www.tekit.dk
> www.fluii.dk

Tak for svaret

Steven

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 17-10-05 21:12

ma 17 okt 2005 12:58:32a satte Knud Gert Ellentoft sig på en taburet og
skrev følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Spørg venligst i news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock, hvor det
> hører hjemme.

Det var min fejl. Jeg havde lidt travlt og vidste egentligt ikke at der var
en speciel gruppe til dette formål

> Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
> http://usenet.dk/grupper.pl,

Ja jeg kunne jo også bare have kigget i min newsreader. Jeg er erfaren
bruger af news så jeg ved udmærket godt hvor jeg skal søge hjælp ang.
grupper men jeg havde bare for travlt så undskyld mit OT-indlæg

Steven