Bide spørgsmål.
Fra : Webpoint

Dato : 16-10-05 19:24

Hej

Jeg har en Jack Russell hvalp på 15 uger, som er meget glad for at bide i
leg. Vi prøver konstant at gøre den opmærksom på at det ikke er accepteret,
især fordi den efterhånden bider meget hårdt og min lille datter på 4 er ved
at være "overfølsom" for de hundebid.

Jeg er godt klar over, at en stor del af bideriet er en del af hans leg og
sandsynligvis også for at han kan finde sin plads i familien, men det ville
nu være rart at slippe af med !

Er der ikke andet at gøre, indtil hvalpetænderne falder ud og han så
forhåbenligt falder til ro -eller har i en god måde, både for hunden og os,
så vi kan vænne ham af. ( Ikke at vi har arbejdet på at vænne ham til det )

Kim

Fra : j@jp-web.invalid

Dato : 16-10-05 19:39

Webpoint skriblede bla:
> Hej
>
> Jeg har en Jack Russell hvalp på 15 uger, som er meget glad for at
> bide i leg.

Hvis du kigger lidt længere tilbage vil du finde en tråd omhandlende samme ?

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk