Nokia 5140i
Fra : Ukendt

Dato : 16-10-05 15:50

Har netop fået sådan en telefon og har nogle ?`

Kan man ikke synkronisere sin kalender i telefon med pc'ens ?
Findes der en smartere måde at oprette kontakter end at sidde og taste det
hele på telefonen ?

Hvis ja - hvad skal jeg bruge ?

Mvh. Allan

Fra : Jesper

Dato : 16-10-05 17:42

On Sun, 16 Oct 2005 16:50:02 +0200, Allan Møller wrote:

> [...]
>
> Kan man ikke synkronisere sin kalender i telefon med pc'ens ?
> Findes der en smartere måde at oprette kontakter end at sidde og taste det

Du skal bruge et datakabel som passer ind i stikket i bunden af din
telefon og har et USB-stik til PC'en i den anden ende...

http://www.nokia.dk/phones/5140i/enhancements.php?cat=655557

Derpå installerer du Nokia PC-Suite, som du henter gratis her...

http://europe.nokia.com/nokia/0,1522,,00.html?orig=/pcsuite

Så kan telefonen synkronisere med din Outlook kalender og den kan også
gafle alle kontakterne derfra.

Fra : *** Calle ***

Dato : 16-10-05 22:05

Jesper wrote:
> Du skal bruge et datakabel som passer ind i stikket i bunden af din
> telefon og har et USB-stik til PC'en i den anden ende...

Det er nu noget nemmere at bruge Ir overførslen, end at skulle rode med klap
og stik hver gang
--
*** Calle ***

Fra : *** Calle ***

Dato : 16-10-05 22:04

Allan Møller wrote:
> [...]
>
> Kan man ikke synkronisere sin kalender i telefon med pc'ens ?
> Findes der en smartere måde at oprette kontakter end at sidde og

Nokia PC-suite og en Ir-dongle til din PC (hvis den da ikke har en Ir port i
forvejen)
--
*** Calle ***

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-05 19:37

> Nokia PC-suite og en Ir-dongle til din PC (hvis den da ikke har en Ir port
> i forvejen)

Der er et stil på bundkortet der hedder Irda men jeg har aldrig fundet ud af
hvad jeg
skal bruge det til. Men det kunne da være at jeg skulle undersøge det.

Synes bare ikke at Ir virker så godt mellem 2 telefoner.

Allan