program til at lave ringe/sms toner
Fra : Martin Nielsen

Dato : 16-10-05 12:38

Hej

Findes der et program man kan bruge til selv at lave ringe og sms toner?
Evt. bare som en MP3 fil. Min tlf er en K750i hvis det har noget betydning

På forhånd tak

Martin

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 16-10-05 20:20

sø 16 okt 2005 01:37:48p satte Martin Nielsen sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Findes der et program man kan bruge til selv at lave ringe og sms
> toner? Evt. bare som en MP3 fil.

Det må du lige forklare lidt nærmere? Hvad er det præcist det skal gå ud
på. Vil du lave rtingetoner helt fra bunden eller vil du blot konbvvertere
noget musik til mp3 som du så kan bruge på mobilen?

Steven

Fra : Martin Nielsen

Dato : 17-10-05 20:07

"Steven Nybo Andersen" <ingen@mail.tak> wrote in message
> [...]
> på. Vil du lave rtingetoner helt fra bunden eller vil du blot konbvvertere
> noget musik til mp3 som du så kan bruge på mobilen?

Jeg leder efter et program hvor i man kan lave små bib, dut , ding, dong og
alle andre små sjove lyde. Evt også et program man kan klippe i en MP3 fil.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 21-10-05 21:33

ma 17 okt 2005 09:06:56p satte Martin Nielsen sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Jeg leder efter et program hvor i man kan lave små bib, dut , ding,
> dong og alle andre små sjove lyde. Evt også et program man kan klippe
> i en MP3 fil.

Du kan skære i mp3-filer (og sætte dem sammen) med et program der hedder
mp3cutter. Du Finder det her: http://home.hccnet.nl/p.luijer/

Steven