Hjelp foto
Fra : LS

Dato : 16-10-05 11:52

Hvordan Kan det vere jeg ikke kan faa et foto ind paa en side der ha 25 foto
allerede naar den ses i FP 2003 Kan jeg se den men naar jeg oplader er der
er X der hvor fotoet skulle vere hvad er der galt

Leo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-05 15:50

LS skrev:

>Hvordan Kan det vere jeg ikke kan faa et foto ind paa en side der ha 25 foto
>allerede naar den ses i FP 2003 Kan jeg se den men naar jeg oplader er der
>er X der hvor fotoet skulle vere hvad er der galt

Måske, fordi du ikke har lagt billederne over på dit websted (på
din PC), før du lavede siderne, så de nu linker til en placering
på din egen computer.

Måske, fordi ...

Kom med et link til den problematiske side.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : LS

Dato : 17-10-05 13:53

Hej Knud.

Det var da lige det det var mange mange TAK Du kan se hvad jeg laver her jeg
ved ikke hvad du syntes om hele siden www.shopfromthailand.com

Mvh

Leo