FP og Word integration
Fra : jnm

Dato : 16-10-05 09:48

Hvordan får jeg den optimale udnyttelse af Office 2000 pakkens Word og
Frontpage.

Jeg kan bedst lide at lave teksterne i Word. Det giver mange fordele, når
man er flere om at skrive og redigere teksterne inden de udgives på
virksomhedens intranet.

Jeg synes, at de metoder, jeg har kunne finde på, laver en masse junkkoder
når teksten sættes ind i FP.

På forhånd tak

Jørgen

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 16-10-05 13:47

Edit | Paste special. As unformatted text.

Fra : jnm

Dato : 16-10-05 16:04

"Jens Peter Karlsen [FP-MVP]" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse
> Edit | Paste special. As unformatted text.

Hej Jens Peter

På min installation findes ikke valgmuligheden
"Edit | Paste special. As unformatted text."
Men der findes muligheden
"Indsæt Almindeligt afsnit med linieskift"
Det giver en ren kode, som om jeg tager teksten fra Notepad.
Men jeg skal bøvle med linieskiftene. Jeg har en afsnitstypografi, der
automatisk skaber ca ½ linies afstand til næste afsnit når jeg skriver i
Word. Den forsvinder idet jeg efter indsættelsen i FP får en <br> i stedet
for en </p>. Ligeledes skal jeg lave en tvungen lineskift og en slet linie
under en linie, som jeg vil markere som f.eks. "Overskrift 4".
Måske er der ikke noget håb???
Jørgen