Tip 7" TV DVD afspiller - med spil og g~
Fra : Sten Bo

Dato : 15-10-05 13:44

Aldi havde den på tilbud i denne uge kr.1495 med ALLE stikledninger,
lader 230v 0g 12 v fra bilen. Li-i0n 2.5 times batteripakke, lille
antenne osv.
Afspiller alle musik og vidio formater og viser såvidt jeg kan se alle
tv formater.
indbyggede højtalere - men vi købte 2 sæt hovetelefoner så vi slipper
for lyden på forsæderne.
Jeg kan ikke linke da de allerede har skiftet til næste uges tilbud.

Fra : K. H. Hansen

Dato : 15-10-05 14:09

Og hvad skal man så bruge sådan et stykke isenkram til på campingturen?

Fra : Sten Bo

Dato : 15-10-05 15:11

K. H. Hansen skrev:
> Og hvad skal man så bruge sådan et stykke isenkram til på campingturen?

Tjae

Fra : Sten Bo

Dato : 15-10-05 15:20

Sten Bo skrev:

> Tjae

Foresten her er den
http://www.bluetinum.net/BlueTinum%20DK/faq/faq.html#Orbit
Så ny at manualerne ikke er lagt ind endnu.

Der er simpelthem stik til det hele, også usb hvor den kan køre
ramkortlæser pendrive fat 32 hdd. hvorfra den læser flere relevante
filformater.

Rigtig smart, gir ro på bagsædet i timevis.

Fra : K. H. Hansen

Dato : 15-10-05 15:48

Jow jow, Børn skal ses men ikke høres.

Fra : Sten Bo

Dato : 15-10-05 17:36

K. H. Hansen skrev:
> Jow jow, Børn skal ses men ikke høres.

Alt i passende doser.

Vi købte også "Hi-end hovedtelefoner" med høre bøffer der dæmper lyden
nogenlunde, virker selvfølgelig begge veje men de også har en
aktiv dæmpning af udefra kommende lyde. (?!) Der er batteri i dem! Man
tænder på en knap og et kredsløb skulle så fjerne støj fra omgivelserne
ved at udfase lydene uden for dem så støjen ikke kan høres af dem der
har hovedtelefonen på.

Systemet kendes fra meget avancerede auto anlæg og er vist brugt i nogle
flyvemaskiners højtaler system med held.

Jeg tror også det fås i høreværn til meget støjende arbejdspladser, hvor
man endda kan få et system der tillader kollegaers stemmer at gå klart
og tydelig i gennem, måske via en lille radiosender.

Men da jeg så dem i al di, kr. 149,..... kan man da ikke bare nøjes med
at ha dem på, hændt, uden at sætte dem i anlægget - og slippe for det
man nu vil slippe for.

Sikke en sommer. Grin

Fra : S.B.

Dato : 15-10-05 15:30

"K. H. Hansen" <kkarlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Og hvad skal man så bruge sådan et stykke isenkram til på campingturen?

Har da stor glæde af mit, selv om det mest er på køreturen det får lov at
komme i brug
Der ud over har vi jo regn 50% af den tid vi har ferie, så der kan det nu
ind imellem også komme i brug

Steen

Fra : KHH

Dato : 20-10-05 06:08

tja, nu er det aldrig vejret, kun indstillingen til det og påklædningen der
er noget i vejen med.

Fra : Sten Bo

Dato : 20-10-05 07:46

KHH skrev:
> tja, nu er det aldrig vejret, kun indstillingen til det og påklædningen der
> er noget i vejen med.

Jeg syns at den helt store fordel ved at være campist er, at man damper
af hvis forholdene ikke passer en. Regner det i italien kører man til
Frankrig, Kroatien eller Norge. Eller bare over bjergene til et andet
vejrsystem.

Hvorfor blive under bruseren hvis den kun gir koldt vand.

--
Det som gir øllet aroma og charme
er 5 timers hvile og 10 graders varme.