kattegrus der er "perler"?
Fra : myggen

Dato : 15-10-05 13:05

Hejsa..

Jeg faldt lige tilfældigt over en online forretning med ting til katte (og
vist egentligt også hunde) som jeg ikke har set før, så den skulle
selvfølgelig lige tjekkes ud. Under "kattegrus" fandt jeg et produkt der
hedder "Fresh & Easy Pearls".. Der står et par linier om det inde på
forretningen, men jeg kunne egentligt godt tænke mig at høre fra nogen der
måske ved lidt om det, eller måske endda har brugt det.

Ikke at vi sådan overvejer at skifte, for vi synes everclean er helt
suverænt, men jeg synes bare det var sådan lidt.. ja, spændende, med de der
såkaldte "perler" som ovenstående skulle bestå af. Jeg har prøvet at google
det, men synes ikke jeg fik så meget ud af det, så derfor smider jeg det
lige ud her, i håb om nogle har lidt viden der kan få min nysgerrighed
styret lidt

Mvh
Trine

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 15-10-05 15:00

In article <4350f07f$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, myggen
<trine@pixiemachine.com> wrote:

> Jeg har prøvet at google
> det, men synes ikke jeg fik så meget ud af det, så derfor smider jeg det
> lige ud her, i håb om nogle har lidt viden der kan få min nysgerrighed
> styret lidt

Jeg kender det ikke personligt, men, mon ikke det svarer til det, der
beskrives her? Altså sådan lidt blandede følelser

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/produkter/showproduct.php?productid=6&id
=1

--
Knus fra Ann R

Fra : myggen

Dato : 15-10-05 15:21

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kender det ikke personligt, men, mon ikke det svarer til det, der
> beskrives her? Altså sådan lidt blandede følelser

> [...]

tusind tak skal du have Ann..

Jeg ved godt jeg bad efter noget om perler - og det fik jeg da også - men
jeg fik så sandelig også liiiige linket til en knaldgod side at vurdere
kattegruset ud fra. De anmeldelser der er, på forskelligt kattegrus må jo
siges at være lige netop sådan en side som jeg tidligere har forsøgt at
finde frem til. Så du hjalp faktisk mere end du regner med..

Og hvad katte-perlerne angår, så havde jeg været lidt mistænksom fra start,
overfor om det nu også kunne passe at det kunne holde en bakke rent en hel
måned, for det lød da næsten for godt. Vores everclean som vi bruger, kan
holde bakken ren en hel måned, hvis vi køber 6 kg pakken, og der er prisen
den samme pr. kg som det mærke af perler jeg efterlyste viden om.
Men dit link skal lige udforskes lidt mere...

Endnu engang, mange tak!

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 15-10-05 23:59

In article <4351106a$0$153$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, myggen
<trine@pixiemachine.com> wrote:

> Endnu engang, mange tak!

Jamen, det var da så lidt Godt du kunne bruge det :)

--
Knus fra Ann R

Fra : Tournesol

Dato : 16-10-05 09:58

Hejsa

Jeg har prøvet litre pearls og fandt det ikke succes fuldt og ret farligt da
jeg stod på r...... på badeværelsesgulvet da kattene have slæbt nogle af
perlerne ud som jeg så gled i

knus Henriette.
www.dktournesol.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 16-10-05 11:54

In article <43521624$0$174$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Tournesol
<bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> wrote:

> Jeg har prøvet litre pearls og fandt det ikke succes fuldt og ret farligt da
> jeg stod på r...... på badeværelsesgulvet da kattene have slæbt nogle af
> perlerne ud som jeg så gled i

Av!
Du kom forhåbentlig ikke noget til?

--
Knus fra Ann R

Fra : Tournesol

Dato : 17-10-05 06:41

godmorgen

> Av!
> Du kom forhåbentlig ikke noget til?

Kun et forslået haleben og en MASSE grimme ord
Min mand var ved at bræke sig af grin da han samlede mig op, i det øjeblik
kunne jeg ikke se det sjove men i dag griner vi af det.

Knus Henriette.

www.dktournesol.dk

Fra : myggen

Dato : 17-10-05 10:51

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> da jeg stod på r...... på badeværelsesgulvet da kattene have slæbt nogle

nej så kan jeg da godt forstå du ikke har så høje tanker om det.. Jeg må
sige jeg også var lidt skeptisk (og det er jeg stadig, nu er det bare mere)
da jeg først læste om det, fordi jeg synes det lød lidt mærkeligt, og måske
lidt for godt til at være sandt. Og som jeg kunne læse mig til på det link
jeg fik af Ann, så er der flere der har oplevet af perlerne er blevet spredt
i hele hytten. Godt nok skulle der også være nogle der er firkantede, men
dem har jeg også hørt, nemt blev spredt.

Men godt du ikke kom mere til end at I kan grine af det..