OLAP / MS Analysis getting started
Fra : Nicolai Lang

Dato : 15-10-05 09:16

Hej Gruppe,

Kan I anbefale en god bog om hvordan jeg kommer igang med at lave
noget OLAP på Microsoft SQL Server ?

Det drejer sig om en Siebel (CRM) database, hvor jeg vil kunne lave
nogle management rapporter.

Jeg håbede at OLAP kunne være en genvej, hvor jeg så enten præsenterer
resultatet vha Excel, openi eller eget Delphi program.

Men - da tid også er en knap ressource, så håber jeg I herinde kan
komme med en anbefaling til en bog el.lign. som i en fart kan hjælpe
mig igang med at lave nogle OLAP cubes på mine data og få dem
præsenteret.

På forhånd tak.
Mvh
Nicolai