Enhed til podcasting
Fra : CR

Dato : 14-10-05 23:58

Min mp3 afspiller er i denne stund lige afgået ved døden efter ca. 1½
års moderat brug. Jeg er derfor i en situation hvor jeg skal have fat i
en ny. I den forbindelse vil jeg godt have en som kan holde lidt
længere. Jeg har på fornemmelsen at jeg er løbet ind i en af problemerne
med flash hukommelse idet der jo kun kan skrives til disken et
begrænset antal gange. Dette er muligvis kritisk da jeg her på det
seneste har brugt afspilleren til at downloade daglige podcasts. Har dog
ingen rigtig fornemmelse af hvor stort problemet med døde flash chips er
i praksis. Har tænkt lidt på noget ipod noget med indbygget harddisk,
men omkostningerne har afskrækket mig en lille smule.

Hvad er jeres bud på en ny afspiller? Mine ønsker er:

1. Holdbarhed
2. Skal kunne bruge den med hænderne fri når jeg står op, så ikke for stor.
3. Kapacitet skal vel ligge i området 256 mb - 2 gb selvom mere kunne
være interessant, men ikke noget krav.
4. Prisen er selvfølgelig altid en faktor.

På forhånd tak.