bid på halen
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 14-10-05 23:10

Nøj hvor havde Nicki det ikke godt i går, han gik hele tiden og slikkede sig
på halen. Jeg klippede noget af håret af på halen for bedre at kunne se, og
den var bare rød og hævet. Natten igennem havde han det heller ikke godt, så
her til morgen ringede jeg fluks til doktor dyrekær. Han mente han var
blevet bidt i halen og der nu var betændelse i den, åhhhh stakkels lille
Nicki.
Nicki var faktisk oppe og slås sidste lørdag, så selvom jeg ikke opsreverede
noget der, andet end en lille rift på kinden er han sku nok blevet bidt i
halen.

Han fik et par skud, go er nu på lidt piller, håber snart han er oven på
igen ( det går allerede lidt bedre synes jeg )

Bar en lille beretning

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Niau

Dato : 15-10-05 07:28

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:43502cb8$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
>
> Han fik et par skud, go er nu på lidt piller, håber snart han er oven på
> igen ( det går allerede lidt bedre synes jeg )

Hej Bolette...
Jeg er Thanh Nhi fra Dyregalleriet, der har Cia.
Stakkels lille Nicki. Jeg sidder stadig og ærger mig over, at jeg ikke kunne
komme i lørdags :(
Håber Nicki snart får det bedre ;)

mvh Thanh Nhi N.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 15-10-05 10:55

"Niau" <thanh_nhi_nguyen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er Thanh Nhi fra Dyregalleriet, der har Cia.
> Stakkels lille Nicki. Jeg sidder stadig og ærger mig over, at jeg ikke
> kunne komme i lørdags :(
> Håber Nicki snart får det bedre ;)

Hejsa

Tak skal du ha'.

Vi finder bare snart en ny dag vi kan hundelege

Har her til morgen konstateret at de piller Nicki får er vand drivende. Kl
7.30 sad han ude ved døren og pev for at sige han ville på gaden. Jeg
skyndte mig i tøjet og afsted vi løb, men vi nåede kun mellem 3 og 4 sal, så
kunne han ikke holde sig mere, han tissede en sø så stor som bagsværdsø
stakkels mus, nej hvor blev han flov, hvilket han ikke skulle blive, han
kunne jo ikke gøre for det

Fra : Niau

Dato : 16-10-05 09:16

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:4350d1ff$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> [...]
> så kunne han ikke holde sig mere, han tissede en sø så stor som bagsværdsø
> stakkels mus, nej hvor blev han flov, hvilket han ikke skulle blive,

Hej igen

Hahahaha det er lidt sødt alligevel... Kunne lige se ham for mig. Tripper
hele vejen ned og til sidst bliver han bare nødt til at lette benet! hahaha

\Thanh Nhi

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 16-10-05 18:36

> [...]
> Hahahaha det er lidt sødt alligevel... Kunne lige se ham for mig. Tripper
> hele vejen ned og til sidst bliver han bare nødt til at lette benet!

Han lettede ikke engang ben, han stod bare med forbenene på et trin og
bagbenene på et andet, og så løb det bare, stakkels mus, men nu er han klart
i bedring

Vi ses

Bolette