MySQL
Fra : Repzak

Dato : 14-10-05 20:27

Hej

Jeg står og skal i gang med Mysql og VB, enten V6 eller NET...

Jeg har ikke så meget forstand på det endnu, men hvad vil i foreslå jeg skal
bruge som connector til databasen ?

ADO , OBDC eller my sql driver ting, eller noget helt andet ??

er VB6 eller VB.net bedst til det her ?
(jeg er bedst til vb6)

evt. gerne med links til drivere og sample code...
(kan sagtens finde en masse, men ved bare ikke hvad jeg skal kigge på af
det)

Mvh
Kasper

Fra : P.E. Nikolajsen

Dato : 16-10-05 10:13

Enten MySQL's egen connector (som er gratis)
eller
CoreLab's www.corelab.com (koster penge)

De er næsten ens, men - i min erfaring - med et lille plus til CoreLab

mvh
PE