MySQL: Find alle poster om søndagen...
Fra : Magnus

Dato : 14-10-05 20:11

Hvordan får jeg i MySQL trukket alle poster fra en Kalender hvor dato-feltet
er en søndag kl. 13:00?

/Magnus

SQL = "SELECT * FROM KalenderWHERE dato=??? AND dato=??? ORDER BY dato DESC"

Fra : Martin

Dato : 15-10-05 05:19

Magnus wrote:
> [...]
>
> /Magnus
>
> SQL = "SELECT * FROM KalenderWHERE dato=??? AND dato=??? ORDER BY dato DESC"

Hvilket format er dit dato felt i?

--

Venlig hilsen
Martin

Fra : Magnus

Dato : 15-10-05 14:28

> Hvilket format er dit dato felt i?

datetime
dvs.
2005-10-16 13:00:00

/Magnus

Fra : Jan Bachman

Dato : 15-10-05 15:07

>Hvordan får jeg i MySQL trukket alle poster fra en Kalender hvor dato-feltet
>er en søndag kl. 13:00?

Noget i stil med dette måske:

where dayofweek(dato) = 7
and hour(dato) = 13