baby alarm med bevægelses alarm
Fra : Mette og René

Dato : 14-10-05 20:09

findes sådan en?

--
Mette & René

Fra : Camilla Bjørn Dalmos~

Dato : 16-10-05 05:25

"Mette og René" <metterene@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> findes sådan en?
>
> --
> Mette & René

Hmmm - det ved jeg ikke med sikkerhed, men hvad ville det smarte være i
det?? - Jeres baby kan jo godt ligge lidt uroligt og det er der jo ingen
grundt til at I skal løbe frem og tilbage for at se hvad det er....Vores
alarmer reagerer også først når det er rigtig gråd, for i mine øjne gør det
ike noget de lige klynker lidt - ellers vænner man jo bare børnene til
lynhurtigt at være forvente med at lige så snart der er det mindste, så står
mor og far klar...

men måske der er en mening med at I søger lige præcis en bevægelsesalarm og
så skal jeg faktisk ikke kunne sige det, andet en jeg tror de findes - om
ikke andet kan man jo få med en lille skærm til med kamera I babysam eks
vis.

MVH
CBD

Fra : Mette og René

Dato : 16-10-05 08:03

> [...]
> og så skal jeg faktisk ikke kunne sige det, andet en jeg tror de findes -
> om ikke andet kan man jo få med en lille skærm til med kamera I babysam

ja, ved ikke om den findes, men kan ikke finde den, men kan dog finde alle
mulige andrer smarte med børne musik og temperatur

René

Fra : André Høstrup

Dato : 16-10-05 09:44

Hvad gjorde man i gamle dage da men ikke havde en baby alarm ???

Den er da meget rar at have men ikke en nødvendighed

Mvh. André

Fra : Mette og René

Dato : 16-10-05 17:01

"André Høstrup" <meg@NOSPAMcool.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad gjorde man i gamle dage da men ikke havde en baby alarm ???
>
> Den er da meget rar at have men ikke en nødvendighed

hvad gjorde man i gamle dage da man ikke havde nyhedsgruppper

de er meget rare og have men ikke nødvendigt

René

Fra : Michael Døj

Dato : 20-10-05 11:00

> findes sådan en?

Hej, Bilka har et overvågningssæt, som består af et kamera med mikrofon, som
kan sende trådløst til en modtager med skærm og højttaler. Sættet
transmitterer i sort/hvid.

Mener det koster ca. dkk. 500,-

I får således lyd og billede af barnet, uden at skulle trække kabler.
Omvendt er det mildest talt noget upraktisk at slæbe med rundt, når barnet
sover ude :)

Håber I kan bruge det til noget.

MVH
Michael Døj