skærm størelse 800 x 600
Fra : jan kristensen

Dato : 14-10-05 19:02

hej.

jeg bruger frontpage 2003, kan man sætte den op så at
man laver siden til de personer som køre 800 x 600
jeg har en 19 " skærm, så når jeg ser det fra en anden pc
med en 15 " skærm og en anden opløsning så er det hele ikke
inden for skærmen.
men det er jo ikke nemt at se når man sidder og laver sider. ???

er der nogen der har et guld korn

mange tak

jan.

Fra : Ole

Dato : 20-10-05 15:26

Dine tabeller skal ikke overstige 800 pix. Hvis du eks. laver dine grund
tabel på 790 pix, har du lidt luft i siderne.

Ole