dokumenter er væk
Fra : Ivan

Dato : 14-10-05 19:04

Dav i gruppen

Nok ikke den helt rigtige NG, dk.edb var nok den rigtige men den ser "død"
ud. Hvis I har en anden NG så fut mig lige derhen.
Jeg har lavet en Ghost af mit C drev, denne ghost har jeg d.d. kørt ind og
fik lavet en fejl 40. Jeg fik ikke markeret c-drev men hele partionen. Altså
også den hvor jeg har dokumenter.
Er der nogen mulighed for at få disse dokumenter tilbage?

Rigtige mænd tager ikke backup, til gengæld græder de tit:)

Hi
Ivan

Fra : David Mc Nally

Dato : 15-10-05 12:20

Ivan wrote:
> Er der nogen mulighed for at få disse dokumenter tilbage?

www.runtime.org laver noget software, der hedder GetDataBack. Sørg for
alt i verden for ikke at bruge disken, som du er kommet til at
overskrive - jo mere du overskriver, jo sværere er det at gendanne data.

> Rigtige mænd tager ikke backup, til gengæld græder de tit:)

Helt enig - jeg har netop opgivet at få gendannet ~400 billeder fra
familiens tur til Italien. :(

--
Min e-mail-adresse er dansk, ikke handicappet - gæt dig til resten.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 15-10-05 18:34

"Ivan" <denne@dur.ej> skrev i en meddelelse
> [...]
> Altså også den hvor jeg har dokumenter.
> Er der nogen mulighed for at få disse dokumenter tilbage?

www.pcinspector.de
Godt gratis program.
Men du må ikke lægge mere på disken. Den skal sættes i en anden pc, hvor
pcinspector så installeres. Derefter forsøger man at finde de slettede data.
Det den finder skal så gemmes på en anden hd/partition.

Kurt

Fra : usenet

Dato : 16-10-05 16:39

> [...]
> Er der nogen mulighed for at få disse dokumenter tilbage?
>
> Rigtige mænd tager ikke backup, til gengæld græder de tit:)

I kunne jo prøve,
http://www.ontrack.com/easyrecoveryprofessional/
Den har fungeret for mig flere gange ved formatering olign.
De har et prøve version som godtnok kun viser hvilke filer der kan
genskabes.
men så kan man jo vurdere om man vil investere i prg.

/Dan