Ericsson K700i opdatering af software-ring~
Fra : Bjørn Hansen

Dato : 14-10-05 15:44

Kan jeg selv opdatere softwaren. Har et datakabel. Mit problem er at
telefonen indeholder en masse skrammel fra Orange, web adresser telefonnumre
der ikke kan slettes (købt brugt). Derimod mangler alle de normale ringtoner
der normalt befinder sig i en Ericsson.

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 14-10-05 17:23

Det kan nu altså godt fjernes, alt det der skrammel fra Orange du har
liggende i telefonen.

Den skal debrandes til standard menu'en og ikke den som Orange har lagt i
(skide irreterende).

Det kan fjernes hos en unlocker, og det vil nok koste omkring 200,-
(temmeligt svært).
Husk at vælge en der giver garanti - tænk hvis det nu gik galt, for det kan
det godt....så er du på røven.

/F

Fra : Spangkuk

Dato : 15-10-05 07:05

"Bjørn Hansen" <glem-det@webspeed.dk> skrev

Jeg kan varmt anbefale at du kigger forbi
www.mobildebat.dk hvis du har flere spørgsmål
vedr. mobiler.

Spang