Filer fra Win 2000 til IIS
Fra : Dj Uncas

Dato : 14-10-05 10:17

Hejsa

Jeg kører på Win XP Home, og har set en artikel [0] om hvordan man får
IIS installeret på denne. Mit problem er nu at man skal bruge to filer
fra en Win 2000 Advanced, Pro eller Server cd, og jeg har ingen af
delene, og heller ingen jeg har spurgt.
De to filer ligger i i386 folderen og er:

iis.dl_
iis.in_

Hvis der er nogen af jer der tilfældigvis har sådan en CD vil jeg blive
meget glad hvis i vil sende filerne til mig. Mads@blizan.com.

På forhånd mange tak

[0] http://www.15seconds.com/issue/020118.htm

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 14-10-05 11:09

Dj Uncas <mads@blizan.com> wrote in news:434f779f$0$38734
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> [...]
>
> iis.dl_
> iis.in_
>
> Hvis der er nogen af jer der tilfældigvis har sådan en CD vil jeg blive

Forespørgsler om piratsoftware er generelt ikke velsete i dk-hierarkiet.

FUT: dk.admin.netikette

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Findes din kiosk på nettet? Se http://ekiosk.dk

Fra : Georg OLE Peter HART~

Dato : 14-10-05 13:53

Dj Uncas skrev
> Jeg kører på Win XP Home, og har set en artikel [0] om hvordan man får
> IIS installeret på denne. Mit problem er nu at man skal bruge to filer

> iis.dl_
> iis.in_

de to filer ligger på "WIN XP HOME" - cd'en - så det kan vel næppe kaldes
'pirat kopi' - men det hjælper blot ikke - home er 'låst på dem' -
Du må nok gøre som mig - skifte til "PRO"!

med venlig hilsen
Ole 'skipper'

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dj Uncas

Dato : 14-10-05 15:35

Georg OLE Peter HARTIG wrote:
> [...]
> 'pirat kopi' - men det hjælper blot ikke - home er 'låst på dem' -
> Du må nok gøre som mig - skifte til "PRO"!

I artiklen påståes det at man kon overskrive XP Home filerne hvis man
har 2000 pro/server filerne, så det ville jeg gerne prøve. Der stod også
noget om at IIS findes på XP Home, men ikke er aktiveret, og det er det
man skal bruge filerne til, at aktivere IIS.

Jeg kan desværre ikke skifte til XP Pro da det ikke er min computer.