slideshow
Fra : Anet

Dato : 13-10-05 22:24

hvordan laver man et slideshow i frontpage. Jeg har kigget i en del bøger
men kan ikke helt gennemskue det. Nogen der kan hjælpe?

--
Hilsen
Annette

Fra : Jørgen Graa Jensen

Dato : 14-10-05 07:20

> hvordan laver man et slideshow i frontpage. Jeg har kigget i en del bøger
> men kan ikke helt gennemskue det. Nogen der kan hjælpe?

> [...]

Du kan lave det med Windows Movie Maker og lave et link direkte fra et site,
som så afspiller det i Windows Media Player og det virker fint.
Om der findes en mulighed fra FP ved jeg ikke.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Anet

Dato : 14-10-05 22:26

"Jørgen Graa Jensen" <jona@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> som så afspiller det i Windows Media Player og det virker fint.
> Om der findes en mulighed fra FP ved jeg ikke.

(klip)

Det kan jeg ikke rigtig få til at fungere.

--
Hilsen
Annette

Fra : Anet

Dato : 16-10-05 15:40

Jeg har fået lavet det offline, men kan ikke rigtig få det sat rigtigt ind
og få det til at fungere. Nogen der vil give en lille vejledning?

--
Hilsen
Annette

Fra : Jaja