Hjemmeside med Horsens billeder
Fra : Jan Andersen

Dato : 13-10-05 16:42

Det her er ikke for at gå Keld i bedene, men syntes lige jeg også vil gøre
lidt reklame for en
hjemmeside vi har lavet med billeder og postkort fra Horsens.
Siden kan ses på følgende link www.horsens.varberg.dk

Så ligger du inde med postkort du vil sælge,
billeder eller postkort vi må låne til indscanning,
eller billeder og postkort du selv scanner ind,
vil vi være taknemmelige for at modtage disse.
Har du historier om Horsens vil disse også modtages med interesse.

Med venlig hilsen
Jan Østergaard

Fra : Keld Vinther

Dato : 13-10-05 18:41

"Jan Andersen" <jn_andersen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Det her er ikke for at gå Keld i bedene...

Det gør du bestemt heller ikke Jan.
Jeg har også fundet inspiration til mit projekt på en anden hjemmeside:
http://huse-i-naestved.dk

>, men syntes lige jeg også vil gøre
> lidt reklame for en
> hjemmeside vi har lavet med billeder og postkort fra Horsens.
> Siden kan ses på følgende link www.horsens.varberg.dk

Alletiders at nogen vil forsøge at "samle op" på den slags - og ikke mindst
gøre dem tilgængelige for andre
og i fik hermed lige et link med på min linksside...

> [...]
> vil vi være taknemmelige for at modtage disse.
> Har du historier om Horsens vil disse også modtages med interesse.

Håber at i ad denne vej - enten direkte eller indirekte - kommer til at
modtage flere Horsenshistorier, postkort og billeder.

Held og lykke med arbejdet...
Keld Vinther

Fra : Peter Loumann

Dato : 14-10-05 07:46

Keld Vinther skrev:

>"Jan Andersen" <jn_andersen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>Jeg har også fundet inspiration til mit projekt på en anden hjemmeside:
>http://huse-i-naestved.dk

Tak!

>Held og lykke med arbejdet...

Samme herfra!

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Jan Andersen

Dato : 14-10-05 16:54

Tak i lige måde til jer begge. Der vil blive linket til jeres sider.

Mvh
Jan

Fra : Torben

Dato : 17-10-05 08:53

Hej alle
Blot lige for at gøre mig selv bemærket !. Jeg har samlet mange links til
sider, hvor der er flere postkort og fotos samlet, de kan findes på
http://www.polsterbo.dk/links.htm
og i har været med længe.
Hilsen Torben
(ved privat mail fjern de 3 x)

Fra : JytteJ

Dato : 31-10-05 23:40

> [...]
> vil vi være taknemmelige for at modtage disse.
> Har du historier om Horsens vil disse også modtages med interesse.

Hold da kæft en fed side !!!
Min familje er fra Horsens, og er pt. ved at grave oplysninger op.
Har en sidst overlevende onkel som bor i Canada, han vil da blive glad for
at se billeder fra sit gamle føde sted.
Tusind tak.
PS Hvad er det for noget Keld har lavet som du hentyder til ??

Venlig hilsen
JytteJ

Fra : Jan Andersen

Dato : 31-10-05 17:37

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at se billeder fra sit gamle føde sted.
> Tusind tak.
> PS Hvad er det for noget Keld har lavet som du hentyder til ??

Hej Jytte.

Tak for roserne og som jeg skriver i indlægget, ligger I inde med billeder
fra Horsens, vil vi gerne låne dem.
Mht. Keld, så har han en side med billeder fra Skjern, som kan ses på
følgende: http://www.skjernguiden.dk/

Mvh
Jan Østergaard