Overføre mp3 via BT til N6230
Fra : Jakob

Dato : 12-10-05 21:09

Hej!

I dag forsøgte jeg at overføre en mp3-fil til min kammerats Nokia 6230 (ikke
"i"). Han har et 256 MB kort, så der er plads nok, men hvis sangen er større
end de ca. 6 MB, som den interne hukommelse er på (?), så melder den tilbage
at filen er for stor og afbryder.
Er der ikke mulighed for at lagre den modtagne fil direkte på
hukommelseskortet, så jeg kan overføre en større fil end max ca. 6MB til
ham?

--
Hilsen Jakob

Fra : Anders Lund

Dato : 12-10-05 21:35

Jakob wrote:
> Er der ikke mulighed for at lagre den modtagne fil direkte på
> hukommelseskortet, så jeg kan overføre en større fil end max ca. 6MB til
> ham?

En tanke... vælg at indkommende beskeder skal lagres på hukommelse korte.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jakob

Dato : 12-10-05 22:45

> En tanke... vælg at indkommende beskeder skal lagres på hukommelse korte.

Men det er jo ikke en besked i den forstand - eller hvad? Det er en fil
overført trådløst via BT...
Og hvor indstiller man i så fald det?

--
Hilsen Jakob

Fra : Anders Lund

Dato : 13-10-05 17:11

Jakob wrote:

> Men det er jo ikke en besked i den forstand - eller hvad? Det er en fil
> overført trådløst via BT...

På min gamle Nokia 6600 kom filerne ind, som var de beskeder. Ved ikke
om det er sådan på andre telefoner.

> Og hvor indstiller man i så fald det?

Kan jeg ikke helt huske, men SMS -> Indstillinger -> ?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-10-05 07:43

Anders Lund skrev:

> En tanke... vælg at indkommende beskeder skal lagres på hukommelse
> korte.

Kan man gøre dét på en W800i?
Hans

Fra : Anders Lund

Dato : 13-10-05 17:12

Hans Paulin (6310) wrote:
> Kan man gøre dét på en W800i?

Jeg kan ikke lige finde indsitllingen på min K750i.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk