Kan jeg bruge en tlf købt i sverige eller ~
Fra : None

Dato : 12-10-05 17:00

Kan jeg købe en trådløs dtec telefon i sverige eller tyskland og bruge den i
danmark ?

Jeg har hørt noget om man skal øndre rj45 stikket ?

Fra : Lars Knudsen

Dato : 12-10-05 18:57

Hej,

On Wed, 12 Oct 2005 18:00:15 +0200, "None" <none@nospamever.dk> wrote:

>Kan jeg købe en trådløs dtec telefon i sverige eller tyskland og bruge den i
>danmark ?

Sverige virker - hvis du altså får en ledning med det rigtige
telefonstik. Desuden virker VisNummer mm ikke, da systemet er
anderledes i Sverige end i Danmark.

Vi havde vores Beocom 6000 med til Sverige - og den fungerer uden
probs, dog uden Vis Nummer - med mindre vi køber en svensk base til
den.

** Lars

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-05 13:12

Vis nummer virker heller ikke med tyske telefoner.